فرهنگ

بنیاد فکر نو به معین امورجوانان لوح تقدیر داد

کابل باختر 17 حمل
بنیاد فکر نو به معین امورجوانان وزارت اطلاعات وفرهنگ لوح تقدیر اهدا کرد.
به گزارش آژانس باختر، درمحفلی که به همین مناسبت ترتیب یافته بود شماری از اعضای بنیاد فکر نو از کارکرد معین امورجوانان  به قدردانی یاد کردند وبیان نمودند که معین امورجوانان درراستای بهبود وضعیت جوانان کشور برنامه های جامع وتاثیر گذار را رویدست دارد و آن معینیت برای جوانان  زیاد زمینه تحصیل را درموسسات تحصیلی عالی ونیمه عالی مساعدت ساخته است.
آنان گفتند که بنیاد فکر نو به همت شماری از جوانان مرکز و ولایات کشور تشکیل شده واین بنیاد برای بهبود وضعیت جوانان ورفع مشکلات آنان فعالیت می کنند .
همچنان داکتر کمال سادات معین امورجوانان وزارت اطلاعات وفرهنگ صحبت کرد و از بنیاد مذکور به عنوان یک حرکت خود جوش جوانان  درراستای تامین حقوق جوانان  کشور ستایش کرد .
معین امورجوانان  از اعضای این بنیاد سپاسگذاری کرد وبه آنان وعده  نمود که معینیت امورجوانان آنان را برای بر آورده شدن اهداف شان کمک ویاری می رساند.
داکتر کمال سادات همچنان خاطر نشان کرد که او نسبت به صحبت بیشتر عمل را ترجیح می دهد ومعینیت امورجوانان  زمینه تحصیل را برای جوانانی که به دلایل گونه گون از تحصیل محروم شده اند ، مساعد ساخته است وهزاران جوان می توانند از مزایایی تحصیل درموسسات که تخفیف را با این معینیت متعهد شده اند استفاده کنند .
دراخیرلوح تقدیر بنیاد فکر نو توسط استاد حبیب الرحمن نماینده  آن بنیاد به معین امور جوانان اهدا شد .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا