ورزش

ووشو کاران کلپ صلح قهرمان مسابقات جام صلح شدند

پل علم باختر 22 جدی
تحت نام صلح مسابقات ووشو درولایت لوگر دیروز پایان یافت .
خلیل الله توکلی مسوول فدراسیون ووشو ولایت لوگر به آژانس باختر گفت: این مسابقات به هدف تامین صلح ورشد ورزش ووشو دراین ولایت راه اندازی شده بود وهشتاد تن  از ورزشکاران کلپ ووشو توکلی و ووشو  کاران انجمن بنیان گذاران ووشو وکلپ های صلح وجوانان آن ولایت درچهار ده اوزان مختلف برگزار شده بود که با قهرمانی ووشو کاران صلح پایان یافت.
محمد حلیم فدایی والی لوگر در پروگرام که به مناسبت اهدا جوایز ومدال ها به ورزشکاران گفت: ورزش ضامن صحت وسلامتی انسان است و ورزشکاران پیام  آوران صلح هستند واز اینکه مسابقات تحت نام صلح  راه اندازی شده بود اظهار سپاس  وقدردانی نمود وخاطر نشان ساخت که صلح وابسته به افراد است وزمانی درکشور صلح تامین می شو د که در قدم اول توانایی جسمانی وفکری خود را با ورزش وعلم بالا ببریم .
محمد شفیق پوپل رئیس اطلاعات وفرهنگ درجریان  صحبت هایش صلح را ازنیاز های اساسی افغان ها خوانده واز جوانان خواست که با ورزش پیام صلح شان را به همه جهانیان برسانند.
درجریان برنامه  جام صلح از طرف فدراسیون ووشو کاران ولایت لوگر به محمدحلیم فدایی والی این ولایت ومدال صلح به محمد شفیق رئیس اطلاعات وفرهنگ به هدف تامین صلح اهدا شد .
این برنامه از طرف مدیریت جوانان وفدراسیون ووشو ولایت لوگر راه اندازی شده بود که دراخیر به مقام اول و دوم مدال های طلا ونقره وتقدیر نامه ها توزیع گردید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا