جامعه

امامان مساجد بروحدت ملی و یک پاچکی مردم علیه دشمنان دین ، کشورو مردم تاکید کردند

کابل باختر24 میزان

امامان مساجد وواعظان حسنیۀ ها امروز قبل درخطبه های نماز جمعه مردم کشوررا به  وحدت و یک پارچگی دربرابردشمنان دین ، مردم و کشور و پیروی از ارزش ها و اصول دین مبین اسلام دعوت کرند.

به گزارش خبرنگاران آژانس باختر ازبرخی مساجد : عالمان دین قبل ازخطبه های نمازجمعه مردم را تشویق کردند که با پیروی از اصول و ارزش های دین مبین اسلام  با سایرمردم کشور پیشامد مناسب  کرده و ازانجانم اعمال ظالمانه ،  ناروا و هرگونه خشونت ،اجتناب ورزند.

آنان تاکید کردند کسانیکه به اشاره بیگانه ها دست به کشتن و ریختن خون مردم مظلوم ، بیگناه و مسلمان میزنند ، این گونه اعمال دردین مقدس اسلام هیچ جواز نداشته و خلاف اصول و ارزش های اسلامی بوده و جای آنان دردوزخ میباشد.

عالمان دین تاکید کردند که علما و تمام مردم افغانستان باید از نیروی های امنیتی افغانستان حمایت و پشتیبانی نمایند ،  به خاطرکه این فرزندان صدیق افغان به منظور تامین صلح و امنیت ، دفاع ازکشورو مردم بی بیگناه و مظلوم ، درسنگرهای داغ نبرد علیه دشمنان ، قربانی میدهند.

امامان و واعظان بروحدت ملی و یک پارچگی مردم کشور تاکید کرده وخاطرنشان ساختد که  صلح و امینت یک امرضروی برای مردم میباشد و صلح و امنیت درکشورزمانی تامین میشود که مردم یک پارچه و متحد دربرابردشمنان شوند.

عالمان دین مردم را به پیروی از ارزش ها واصول  دین مقدس اسلام دعوت نموده گفتند که دین اسلام دین صلح ، صفا و آشتی است و خوب ترین  انسان ها کسانی هستند که خیرشان برای دیگران برسد.

همینگونه آنان ازمخالفان مسلح خواستند که ازجنگ، خونریزی و هرگونه خشونت دربرابرمردم بی دفاع کشور ، دست بردارند وامر خداوند منان و دین اسلام را که همانان صلح وآشتی است ، به جا کنند.
 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا