سیاست

پالیسی امورمهاجرین وعودت کننده گان بازنگری شد

کابل 23 قوس باختر

داکترجماهیر انوری وزیر امور مهاجرین وعودت کننده گان تاکید برایجاد یک پالیسی مناسب برای رفع مشکلات مهاجران افغان و عودت کننده گان کرد.

داکترانوری که امروز در ختم نشست دو روزه ای بازنگری پالیسی امور مهاجرین وعودت کننده گان صحبت میکرد، گفت ما به شرکای ملی و بین المللی خودباید چنان پالیسی را ارایه  کنیم تا در کنفرانس بین المللی که قراراست پیرامون وضعیت مهاجران افغان در جاپان اوایل سال آینده میلادی برگزار میگردد، به رویت آن حمایت جامعه بین المللی رابرای ختم آلام و مصایب مهاجران وعودت کننده گان افغان حاصل نمائیم.

اسلام الدین جرائت سخنگوی وزارت امور مهاجرین وعودت کننده گان به آژانس اطلاعاتی باخترگفت که این نشست برای دوروز باشرکت دوصدتن از نماینده های ادارات ذیربط دولتی و موسسات ملل متحد و سایر نهادهای بین المللی همکار از سوی آن وزارت در کابل برای بازنگری پالیسی در امور مهاجرین و عودت کننده گان درکابل بر گزار گردید.

جرائت بیان داشت که شرکت کننده گان این نشست دردوروز طرح ها و پیشنهادهای شانرا در مورد ادغام مجدد، تهیه سرپناه برای عودت کننده گان فاقد مسکن، رسیده گی به نگرانی های برگشت کننده گان و راه های ادغام مجدد اجتماعی عودت کننده گان ارایه  داشتند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا