جامعه

امتحان کانکور ورودی در وزارت امور خارجه برگزار شد

کابل باختر 31 اسد
بیش از یک هزار و سه صد تن برای شمول در بست های مورد نیاز وزارت امور خارجه، امتحان کانکور ورود  به این وزارت را سپری نمودند.
به اساس معلومات دفتر سخنگوی وزارت امور خارجه به آژانس باختر، در این امتحان، فارغان رشته های حقوق و علوم سیاسی، ژورنالیزم، اقتصاد، ادبیات و رشته های مرتبط به سویه های لیسانس، ماستر و دکتورا شرکت کرده بودند و به اساس نیاز مندی این وزارت، پنجاه تن از اشتراک کنندگان این امتحان متذکره که سی فیصد از خانم ها نیز در اولویت مد نظر گرفته شده، در بست های کمبود مقرر میشوند و در میان اشتراک کنندگان این امتحان، حدود سه صد تن خانم نیز اشتراک داشتند.
امتحان مذکور زیر نظر ریاست منابع بشری امروز در صحن وزارت امور خارجه با حضور داشت ضرار احمد عثمانی وزیر امور خارجه، پوهاند دوکتور عبیدالله عبید وزیر تحصیلات عالی، محمد داوود کلکانی و خانم فریده حمیدی اعضای ولسی جرگه، نثار احمد حارس عضو مشرانو جرگه، معینان و رؤسای  وزارت های امور خارجه  و  تحصیلات عالی و نماینده کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی برگزار گردید.
سال گذشته نیز، امتحان  ورود به وزارت امور خارجه با اشتراک بیش از یک‎هزار تن راه اندازی شده و از میان آنان حدود یکصد تن در بست های مختلف استخدام شدند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا