سیاست

گفتگودر پیوند به حاکمیت قانون، میان ” افغانستان و آلمان” در ماه سنبله برگزار می شود

 کابل باختر11سرطان
دلبر نظری وزیر امور زنان با برند میسر شمیت هماهنگ کننده حکومتداری خوب، بخش همکاری آلمان با افغانستان در دفتر کارش ملاقات نمودو روی موضوعات ومفیدیت دفتر جی آی زید صحبت نمودند.
به گزارش آژانس باختر در این دیدار در مورد برنامه های پروژه حاکمیت قانون، آمادگی برای گفتگوی میان دو دولت " افغانستان و آلمان" که قرار است در ماه سنبله برگزار شود صحبت گردید و همچنان روی همکاری و هماهنگی دفتر fCC یا مرکز مشاوره دهی فامیلی در هشت ولایت شمالی افغانستان برای زنان، بحث و گفتگو صورت گرفت.
وزیر امور زنان گفت که از کمک های دفتر پروژه حاکمیت قانون- همکاری آلمان سپاسگزاری میکنم و کاربا دفاتر تمرکز برجندر  را که در ولایات فعالیت دارند و منحیث پل ارتباطی و مشوردهی برای خانمها هستند، مؤثر دانسته و برای کاهش خشونت علیه زنان، نیازمبرم آگاهی و ارتقای ظرفیت آنها میباشد.
وی ابراز داشت که برنامه هایی که در مطابقت با اهداف انکشافی، قطعنامه 1325و پلان های وزارت امور زنان ساخته شده، نیازمند همکاری دفتر همکاری آلمان میباشد.
برند میسر شمیت گفت: "دفترهمکاری آلمان GIZ در بخش های مشور دهی حقوقی از طریق دفاتر تمرکز برجندر  که در هشت ولایت شمالی فعالیت دارند موثر دانسته و نیز معرفی یک تن را بحیث مشاور حقوقی برای وزارت امور زنان بعد از طی مراحل پروسه استخدام، هماهنگی و همکاری مرکز مشاوردهی فامیلی (FCC) با ریاست امور زنان در ولایات یاد آوری نمود".
همچنان او افزود که وزارت امور زنان میتواند در گفتگوی بین افغانستان و آلمان که قرار است که در ماه سنبله برگزار شود، اشتراک نماید و گزارش از موثریت فعالیت های دفتر GIZ و همکاری آلمان بویژه برای زنان را در آن جلسه ارائه نماید. نیلوفر دانش

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا