سیاست

ثبت نام رایدهندگان انتخابات در سرپل آغاز شد

سرپل  باختر  26 حمل
روند ثبت نام  راید هندگان برای شورا های ولسوالی  و ولسی جرگه دیروز در سرپل آغاز شد.
به گزارش خبرنگار محلی آژانس باختر، این روند با حضورداشت محمد ظاهر وحدت والی ،معاون والی ،قومندان امنیه ،رئیس امنیت ملی اعضای شورای ولایتی و رئیس کمیسیون انتخابات آن ولایت در لیسه منهاج السراج شهر سرپل آغاز شد.
عزیز رسولی رئیس کمیسیون انتخابات سرپل با قدردانی از نهاد های همکار و اداره محلی سرپل به ویژه مسولان امنیتی و مردم سرپل خواست تا در تامین امیت جهت ثبت نام و برگزاری انتخابات شفاف و عادلانه  کمیسیون انتخابات را همکاری نمایند.
رسولی افزود که این روند نخست در مرکز و سپس در ولسوالی ها و قریه ها انجام میشود و به مردم وعده داد که این کمیسیون آمادگی کامل در زمینه برگزاری انتخابات ولسی جرگه و شوراهای ولسوالی ها را داردو هیچ نگرانی در زمینه وجود ندارد.
محمدنور رحمانی رئیس شورای ولایتی سرپل  گفت که ولسوالی کوهستانات و مناطق شیرم ها ، دره میچی و اوقاف ولسوالی سانچارک و اکثر مناطق ولسوالی صیاد در تهدید بلند مخالفان مسلح قرار دارد و از حکومت مرکزی خواهان راه اندازی عملیات گسترده برای تامین امنیت آن مناطق شد  تاباشد انتخابات شفاف و عادلانه برگزار شود تا همه مردم از حق رای شان استفاده کنند . لیلما .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا