سیاست

معاون اول ریاست جمهوری: فاصله بین ارگ و مردم برداشته خواهد شد

کابل باختر 19 میزان
ستر جنرال عبدالرشید دوستم، معاون اول ریاست جمهوری، امروز با قانون پوه سرور دانش معاون دوم ریاست جمهوری دیدار نمود.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر ، ستر جنرال عبدالرشیددوستم معاون اول ریاست جمهوری، که اخیرا سفری به خارج از کشور داشت، در برگشت به کابل، به دفتر قانون پوه سرور دانش معاون دوم ریاست جمهوری رفته  و با وی دیدار نمود.
معاون اول ریاست جمهوری در حالیکه اعضای شورای سراسری ولسوالی قره باغ ولایت غزنی نیز حضور داشت، تصریح نمود که فاصله بین ارگ ریاست جمهوری و مردم افغانستان، آنچنانکه در زمان پیکار های انتخاباتی نیز وعده داده شده بود، از میان برداشته خواهد شد. وی همچنین اظهار داشت که پیروزی تیم تحول و تداوم، پیروزی مردم افغانستان بوده و حکومت وحدت ملی در امر مبارزه با فساد، اصلاحات و حکومتداری با قاطعیت و جدیت عمل خواهد کرد.
متقابلا قانون پوه سرور دانش معاون دوم ریاست جمهوری، ضمن اظهار خرسندی از حضور معاون اول ریاست جمهوری ، نخستین اقدامات انجام شده از سوی حکومت وحدت ملی را بیانگر قاطعیت و جدیت آن در راستای تحقق خواسته های مردم و توجه به اولویت های اساسی عنوان کرد.
وی همچنین تصریح نمود که تامین امنیت، مبارزه بافساد، حکومتداری، اصلاحات، توسعه اقتصادی و رسیدگی به نیازمندی های اساسی مردم در زمینه های مختلف، از اولویت های حکومت جدید به شمار می رود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا