امنیت

اعلامیه ریاست عمومی امنیت ملی

کابل/21/جدی/باختر
اعلامیه  ریاست عمومی امنیت ملی
به اساس هدایت کمیسیون عدلی و قضایی ریاست جمهوری سه هفته قبل به ریاست عمومی امنیت ملی وظیفه سپرده شد تا در مورد (88) تن زندانیان بگرام معلومات دست داشته خویش را به کمیسیون عدلی و قضایی گزارش دهند.
ریاست عمومی امنیت ملی بر اساس هدایت مجلس یادشده به مراجع ذیربط خویش در مرکز و ولایات کشور وظیفه سپرد، تا در مورد (88) تن زندانیان مذکور معلومات خویش را جمع آوری نموده و به مرکز ارایه نمایند. که یافته های ادارات ذیربط ریاست عمومی امنیت ملی توسط رئیس عمومی امنیت ملی روز پنجشنبه 19 جدی سال1392 به جلسه کمیسیون متذکره چنین ارایه گردید:
– از جمله (88) تن زندانیان بگرام، در مورد (16) تن آنها در ادارات مختلف ریاست عمومی امنیت ملی دوسیه  و اسناد مبنی بر دخالت شان در فعالیت های ضد دولتی موجود میباشد.
– بتعداد (27) تن آنها کسانی بودند که نزد این ارگان اطلاعات مجرد مبنی بر عضویت، رابطه و یا هم دخالت شان در فعالیت های ضد دولتی موجود بود.
– در مورد (45) تن زندانیان متباقی هیچگونه معلومات و یا اطلاعات مبنی بر دست داشتن شان در فعالیت های ضد دولتی نزد  ریاست عمومی امنیت ملی موجود نبود.
همچنان قابل تذکر است که در این اواخر تعدادی از رسانه ها با ذکر منابع نامعلوم از نام ریاست عمومی امنیت ملی در موارد مختلف به نقل قول میپردازند. ریاست عمومی امنیت ملی بمنظور ارایه نظریات خویش برای رسانه ها دفتر مشخصی بنام (دفتر مطبوعاتی ریاست عمومی امنیت ملی) داشته، رسانه ها میتوانند معلومات مورد نظر خویش را از دفتر مطبوعاتی ریاست عمومی امنیت ملی بدست آورده و یا تکمیل نمایند. در غیر آن مطالبی که از منابع نا معلوم از نام امنیت ملی نشر میگردد قابل اعتبار نبوده و نظر رسمی ریاست عمومی امنیت ملی نمی باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا