سیاست

رئیس جمهور غنی از طریق ویدیو کنفرانس از آلمان، اوضاع عمومی کشور را مورد ارزیابی قرار داد

کابل باختر13 اسد
محمد اشرف غنی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان با مسئولین بلند رتبه دولتی از طریق ویدیو کنفرانس، اوضاع عمومی کشور را مورد ارزیابی قرار داد.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر:
در این ویدیو کنفرانس که در آن قانونپوه سرور دانش معاون دوم رئیس جمهور، داکتر عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه کشور احمد ضیا مسعود نماینده فوق العاده رئیس جمهور در امور اصلاحات و حکومت داری خوب، وزرای خارجه و داخله، مشاور امنیت ملی و رئیس عمومی امنیت ملی نیز حضور داشتند، رئیس جمهور غنی در مورد اوضاع عمومی امنیتی کشور و انکشافات اخیر صحبت کرده، گفت که ما به آینده بهتر مردم افغانستان فکر می کنیم و هدف نهایی ما تحکیم صلح باعزت و پایدار در کشور است.  
رئیس جمهور گفت که با رهبران دولت پاکستان بخاطر تامین صلح و ثبات در هر دو کشور و منطقه، در تماس است و  در این راستا از هیچگونه سعی و تلاش دریغ نخواهد کرد.
رئیس جمهور غنی در رابطه به تغییرات در اوضاع امنیتی کشور، از کارکرد های نیروهای امنیتی و دفاعی، ستایش بعمل آورد.
رئیس جمهور با اشاره به نشست مهم در رابطه به افتتاح کانال دوم سویس درمصر گفت که در این نشست از جانب افغانستان داکتر عبدالله عبدالله اشتراک خواهد کرد.
همچنان رئیس جمهور به صلاح الدین ربانی وزیر امور خارجه کشور بخاطر آماده گی های بهتر برای سفر رئیس جمهور ترکمنستان به افغانستان، هدایات لازم داد.
در اخیر این کنفرانس ویدیویی، رئیس جمهور غنی اطمینان داده گفت که عملیات پایش به موفقیت انجام شده است، وضعیت صحی اش قناعت بخش بوده و پس از مشورت با داکتران معالج خویش بزودی به کشور بر می گردد.
گفتنی است که رئیس جمهور غنی چهار روز قبل بنابر مشوره داکتران معالج اش بخاطر تداوی پای خویش عازم آلمان گردیده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا