اخبارجامعه

مولوی حبیب الرحمن منصور: شاروالی کابل درجهت رفع مشکلات شهری و محیطی مردم، می کوشد

کابل / 9 حمل / باختر
مولوی حبیب الرحمن منصور معین امور اجتماعی و کلتوری شاروالی کابل، درنشست با بزرگان و نمایندگان شماری از نواحی شهرکابل، مشکلات و خواست های آنان را شنید.
به گزارش آژانس باختر؛ دراین دیدار بزرگان و نمایندگان مردم شماری از نواحی شهرکابل، مشکلات محیطی، خواست ها و پیشنهاد های شان را با معین شاروالی کابل شریک کردند.
معین شاروالی کابل پس از شنیدن مشکلات آنان گفت: برنامه ریزی های جدید ما به منظور رفع مشکلات شهری و محیطی است و در رفع مشکلات اساسی مردم هر منطقه و ساحات نواحی مختلف، شاروالی کابل براصل انکشاف متوازن رسید‌گی های لازم و به موقع خواهد کرد تا مردم به سهولت های بهتر اجتماعی و اقتصادی دست یابند.
دراین دیدارتاکید شد که وکلای گذر برای مردم و نظام نقش مهم دارند و آنان می توانند در اجرای برنامه های شاروالی کابل همکاری کرده، نقش موثر ایفا کنند.
همچنان آنان مسوولیت دارند که عموم مردم را برای قانون پذیری و همکاری با نهاد ها، بیشتر تشوق کنند.
به همین ترتیب، وکلای گذر و بزرگان نواحی یاد شده تعهد کردند که درتطبیق قوانین و اصول شهری، تحکیم روابط شهروندان با مسوولان، جلوگیری از تخلفات شهری و محیطی و فراهم کردن تسهیلات شهری، سهم فعال خواهند گرفت.
گفتنی است که ریاست امور انسجام مردمی شاروالی کابل از چگونگی اجراات وکلای گذر درهمآهنگی با نواحی مختلف نظارت داشته که درصورت مشاهدۀ عدم مسوولیت پذیری و مشکلات محیطی؛ به راه حل ها اقدام خواهد شد.
باختر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا