امنیت

ستر جنرال عبدالرشیددوستم: جنرالان سابقه با ارایه تجربیات می توانند درامر مقدس استقرار امنیت سهیم شوند

کابل باختر 12 حمل
الحاج ستر جنرال عبدالرشیددوستم معاون اول ریاست جمهوری امروز با ستر پاسوال محمدایوب سالنگی معین ارشد امنیتی وزارت امور داخله، تورنجنرال شیرعلی رئیس کشف قوماندانی عمومی پولیس سرحدی و جنرال محمد داوود عزیزی یکی از سابقه داران اردوی افغانستان، دیدار و با آن ها پیرامون اوضاع امنیتی در کشور بحث وتبادل نظر کرد.
در این دیدار معاون اول ریاست جمهوری از رشادت و دلیری نیرو های امنیتی کشور در راستای دفاع از مردم و تأمین امنیت در کشور تمجید به عمل آورده آنان را فرزندان رشید وطن خواند که در راه حراست از نوامیس ملی کشور مبارزه می کنند.
معاون اول ریاست جمهوری یاد آور شد که منسوبین نهاد های امنیتی کشور بویژه افسران عالی رتبه می توانند در امر تطبیق برنامه های مختلف نهاد های امنیتی کشور تجربیات شان را در میان بگذارند.
معاون اول ریاست جمهوری بدین منظور از همه جنرالان سابقه دار تقاضا کرد تا دانش و تجربیات شان را در زمینه تأمین امنیت، دفاع از کشور و برقراری ثبات در افغانستان با وزارت های دفاع، امور داخله و ریاست عمومی امنیت ملی ارایه بدارند و در امر مقدس استقرار امنیت و صلح و ثبات درسرزمین شان سهم بگیرند.
در این دیدار ستر پاسوال محمدایوب سالنگی معین ارشد امنیتی وزارت امور داخله و تورنجنرال شیرعلی رئیس کشف قوماندانی عمومی پولیس سرحدی از آماده گی نیرو های امنیتی برای دفاع از کشور و مردم و مبارزه با تروریزم و تأمین صلح در افغانستان اطمینان دادند.ختم / نالان

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا