فرهنگ

حسینه صافی: توجه به ولایت های کشور اولویت های کار وزارت اطلاعات وفرهنگ است

کابل باختر21 دلو
حسینه صافی سرپرست وزارت اطلاعات و فرهنگ امروز دردیدار با والی ارزگان ، دررابطه خواسته ها و رفع مشکلات بخش فرهنگی آن ولایت ، صحبت کرد.
به گزارش خبرنگارآژانس باختر،  دراین دیدارکه درکابل صورت گرفت ، سید اسد الله سعید والی ارزگان دررابطه به بخش های فرهنگی آن ولایت معلومات داد و یک سلسله مشکلات و خواسته ها دربخش های فرهنگی را با سرپرست وزارت اطلاعات وفرهنگ شریک کرد.
وی خواهان ایجاد یک شبکه رادیو ، برگزاری برنامه های آموزشی و آگاهی دهی برای کارمندان ریاست اطلاعات وفرهنگ و جوانان و توجه درراستای انتخاب کادر ها درریاست اطلاعات وفرهنگ ولایت ارزگان  شد وهمچنان ازنشرات برخی رسانه ها درولایت ارزگان انتقاد کرد. 
حسینه صافی از توجه وزارت اطلاعات و فرهنگ به ولایت های کشورو به ویژه ولایت هایی که به آن توجه اندک صورت گرفته است ،  یاد کرد و گفت که توجه به این ولایت ها از جمله اولویت های کار این وزارت میباشد .
وی افزود که به اساس برنامه وزارت اطلاعات وفرهنگ درسال 1398 ، تعمیربرای کتابخانه عامه و سالون کنفرانس درولایت ارزگان ساخته می شود .
سرپرست وزارت اطلاعات وفرهنگ  خاطرنشان کرد که ازطریق معینیت امورجوانان برنامه های آموزشی و آگاهی دهی برای  کارمندان ریاست اطلاعات وفرهنگ و جوانان ولایت ارزگان  نیز برگزارخواهد شد .
همچنان حسینه صافی ازتوجه وزارت اطلاعات و فرهنگ به خاطر رسیدگی به خواست ها و رفع مشکلات بخش های فرهنگی آن ولایت درحد امکانات ، اطمینان داد . احمدضیا احمدی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا