جامعه

پیام تسلیت داکتر عبدالله عبدالله به مناسبت وفات حجت الاسلام والمسلمین استاد قربانعلی عرفانی

کابل باختر 30 میزان

پیام تسلیت داکتر عبدالله عبدالله رییس اجراییه به مناسبت وفات حجت الاسلام والمسلمین استاد قربانعلی عرفانی

با کمال تاسف اطلاع یافتیم که شخصیت علمی و سیاسی کشور، حجت الاسلام والمسلمین استاد قربان علی عرفانی رهبرحزب وحدت اسلامی ملت افغانستان نماینده مردم کابل در مجلس نمایندگان و عضو شورای رهبری ائتلاف ملی افغانستان، دارفانی را وداع گفته و به سرای باقی شتافته است. خبر در گذشت این عالم ربانی٬ شخصیت مطرح و یکی از چهره های فاخر جهاد و مقاومت و از همسنگران قهرمان ملی افغانستان شهید احمد شاه مسعود برای ما و همه همکاران و همراهان ما در ریاست اجراییه دولت جمهوری اسلامی افغانستان و اعضای تیم اصلاحات و همگرایی درد آور و تاثر انگیز بود . او یک مبارز خستگی ناپذیر و یک چهره شناخته شده در جمع رهبری جهاد افغانستان بود که بخش زیادی از عمر پر برکت خود را درجهاد و مجاهدت، مخصوصا سعی بلیغ و تلاش وافر در زمینه های فرهنگی و سیاسی سپری کرد و نقش تاثیر گذاری در روشنگری اذهان عامه و ترویج فرهنگ آزادی و عدالت داشت.

آقای عرفانی به ویژه طی هشت سال اخیر به عنوان یک دوست وفادار و متعهد و با هدف دفاع از آرمان مردم افغانستان در کنار ما ایستاد و از حقوق و آزادی های اساسی مردم خود با شهامت دفاع کرد.

فقدان این دوست عزیز و این سیاست مرد با دانش را به تمام دوستان و همکاران عرصه جهاد وسیاست، مخصوصا خانواده و فامیل گرامی ایشان تسلیت می گوییم و از درگاه خداوند پاک (ج) برای آن مرحوم بهشت برین وبرای باز ماندگانش صبر جمیل مسٔلت می نماییم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا