اخبارسیاستجامعه

برنامۀ آموزشی سه روزه برای آموزگاران سیستم مدیریت ثبت قضایا راه اندازی شد

کابل/ 8 جوزا/ باختر

برنامۀ آموزشی سه روزه  از سوی ریاست انستیتوت آموزش‌های مسلکی و ریاست سیستم ثبت مدیریت قضایای لوی څارنوالی به همکاری برنامۀ حمایت از بخش  عدلی افغانستان امروز  آغاز شد.

به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی لوی څارنوالی به آژانس باختر، برنامۀ یاد شده برای کارکنان تخنیکی سیستم مدیریت ثبت قضایای لوی څارنوالی، ستره محکمه و وزارت عدلیه راه اندازی شد.

هدف از راه اندازی این برنامه، بلندبردن سطح دانش مسلکی و تخنیکی کارمندان سیستم مدیریت ثبت قضایا و یادگیری مهارت‌ها و روش‌های آموزگاری به منظور انتخاب آموزگاران مسلکی و حرفه‌یی برای آموزش این سیستم عنوان شده است.

نگینه خلیل غوری رییس سیستم مدیریت ثبت قضایای لوی څارنوالی، راه اندازی چنین برنامه‌ها را برای کارکنان نهادهای عدلی و قضایی مهم عنوان کرده افزود: “راه اندازی این برنامه‌ها در روند مسوولیت پذیری و انتقال موفقانۀ سیستم مدیریت ثبت قضایا از سوی برنامۀ حمایت از سکتور عدلی افغانستان به ارگان‌های عدلی و قضایی کشور، کمک بهتر و بیشتر می‌کند.”

قابل یادآوری است که این افراد بعداز فراگیری آموزش‌های تخنیکی و مسلکی در بخش سیستم مدیریت ثبت قضایا برای سایر کارکنان در نهادهای عدلی و قضایی، آموزش خواهند داد. بهزاد

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا