صحت

سرپرست وزارت صحت‌عامه ازغوردیدار کرد

کابل/ 29 سنبله/ باختر
داکتر احمد جواد عثمانی سرپرست وزرات صحت‌عامه، امروز به غور سفر کرد و وضعیت صحی آن ولایت را از نزدیک مورد ارزیابی قرار داد.
داکترعثمانی ،نخست از بخش‌های مختلف شفاخانه ولایتی این ولایت که توسط پروژه ریفورم شفاخانه‌ها تجهیز می‌شود باز دید کرد و عرضه خدمات را در این شفاخانه از نزدیک مشاهده کرد.
داکتر عثمانی، به خاطر چالش‌ها به مسوولان هدایت داد تا از بودجه مربوط به کووید-19 ساختمان این شفاخانه را هر چه زودتر ترمیم کنند و به‌خاطر ارتقای ظرفیت داکتران برنامه‌های آموزشی را در این ولایت نیز راه اندازی کنند.
وی به مسولان مربوط هدایت داد تا به زود ترین فرصت ادویه مورد ضرورت را از استاک مرکزی وزارت صحت‌عامه به این ولایت انتقال دهند تا مشکلات نیازمندان ازناحیه کمبود ادویه مرفوع شود.
هم‌چنان داکتر عمثانی به مسولان پروژه ریفورم هدایت داد تا به‌خاطر اصلاح و بهبود سیستم تدارکاتی خود تغییراتی را ایجاد کنند تا تمام شفاخانه‌هایی که از طریق این پروژه اکمال می‌شوند با کمبود ادویه ودیگر ضروریات طبی مواجه نشوند.
وی ، وعده سپرد که پس از استخدام متخصصان مسلکی به این شفاخانه وتجهیز آن برای انجام عملیات‌های ارتوپیدی در این شفاخانه اقدامات عملی وجدی را انجام می دهد.
در این سفر نمایندگان شورای ملی غور و بادغیس سرپرست وزارت صحت‌عامه را همراهی می کردند. مومنه احمدیار

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا