سیاست

سازمان دیدبان حقوق بشر: پولیس امریکا مسلمانان را تشویق به انجام اعمال تروریستی میکند

کابل/31/سرطان/باختر
سازمان دیدبان حقوق بشر در گزارش تازه خود گفته است که پس از حوادث 11 سپتمبر در سال 2001 ، اداره پولیس فدرال امریکا مسلمانان را تشویق و حتی پول میدهد تا اعمال تروریستی را انجام دهند.
آژانس باختر به قول از خبرگزاری فرانس پرس مینگارد: این گزارش که بر مبنای تحقیقات از مجرمین اعمال تروریستی تهیه شده که روز گذشته به نشر رسید، نشان میدهد که در برخی موارد، اداره پولیس فدرال امریکا معروف به اف بی آی متاسفانه افراد قانونمند جامعه را ترغیب و مجبور به ارتکاب اعمال تروریستی کرده و از آنها تروریست ساخته است.
معاون سازمان دیدبان حقوق بشر، اندرو پراساو میگوید که حکومت امریکا به شهروندان خود میگوید که در برابر تروریزم از آنها محافظت میکند و تروریستان را به محاکمه میکشاند، اما عکس آن حکومت امریکا خود افراد بیگناه و قانونمند را ترغیب و مجبور و حتی در حالاتی به آنها پول می پردازد تا اعمال تروریستی را انجام دهند.
لوی څارنوال امریکا نیز از این گونه استفاده های ابزاری از مسلمانان امریکائی دفاع کرده و آنرا در مبارزه با تروریزم مفید میخواند.
در این گزارش پیشنهاد شده است که حکومت امریکا باید از این گونه سوء رفتار با مسلمانان امریکا و از تروریست ساختن آنها پرهیز کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا