جامعه

نشستی به منظور بلند بردن سطح اشتغال زایی زنان ، برگزار شد

کابل / ۳۱ سرطان / باختر
نشست همکاری های مشترک به منظور بلند بردن سطح اشتغال زایی زنان امروزبه ریاست سپوژمی وردک، معین پالیسی و مسلکی وزارت امورزنان بر گزار شد .
به گزارش آژانس باختر ؛ در این نشست درمورد طرح بازار کار و بلند بردن سطح اشتغال  برای زنان ؛میان وزارت های امور زنان، صنعت و تجارت، کارو اموراجتماعی و اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی ، بحث صورت گرفت .
همچنان  اشتراک کنندگان  پیرامون چگونگی  بلند بردن سطح اشتغال زنان در کشور  صحبت کردند و دربارۀ دستآورد های  شان  در زمینه اشتغال زایی برای زنان،  معلومات دادند .
بعد  معین وزارت امورزنان   گفت:" وزارت های تجارت، کارو امور اجتماعی و اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی کشور ،  در زمینه اشتغال زایی برای زنان، کار و فعالیت چشمگیر انجام داده اند، بنآ طرح و پیشنهاد های شان را به طور کتبی به این وزارت بسپاردند.''
قابل ذکر است؛ بر اساس مصوبه شورای علمی، فرهنگی و منابع بشری که چندی پیش به وزارت امور زنان  مواصلت کرده بود، مطابق به آن این وزارت موظف شده است که با وزارت های کارو امور اجتماعی، صنعت و تجارت و اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی در رابطه به موازی سازی کار های شان ، روی ایجاد طرح بازار کاربرای زنان ، کار کند و طرح متذکره را به ریاست آن شورا بسپارد.
احمد ضیا احمدی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا