امنیت

ناتو بر حمایت نظامیان افغان در سرکوب هراس افگنان تاکید کرد

مزارشریف 20 سنبله باختر
قومندان عمومی ناتو در آسیای میانه دیروز در دیدار با قومندان قول اردوی ۲۰۹ شاهین بر حمایت ناتو در سرکوب هراس افگنان در افغانستان تاکید کرد.
محمد حنیف رضایی، سخنگوی قول اردوی ۲۰۹ شاهین، به آژانس باختر گفت که جنرال مک‌کینزی قومندان عمومی ناتو در آسیای میانه در دیدارش با تورنجنرال احمدزی قومندان قول اردوی ۲۰۹ شاهین در کمپ مارمل گفت که ناتو با افغانستان در تمام عرصه ها به خصوص در سرکوب هراس افگنان و برگزاری انتخابات پیشرو همکاری های می کند.
جنرال مک‌ کینزی در این دیدار از تغییر موقف ایالات متحده امریکا و ناتو در قبال طالبان سخن گفت و بر سر کوب قاطع این گروه تروریستی تاکید کرد.
تورنجنرال احمدزی قومندان قول اردوی ۲۰۹ شاهین نیز از مساعی مشترک و هماهنگی خوب با نیروهای حمایت قاطع به منظور سرکوب دشمن مشترک تاکید کرد و افزود که نظامیان افغان با حمایت همکاران بین المللی به خصوص قوای هوایی ایالات متحده امریکا، ناتو و قوای هوایی افغان بیشترین ضربات بر هسته های تصمیم گیری دشمن وارد کرده اند و برنامه های دشمن را به صورت اساسی مختل کرده اند.
وی بر روند انتخابات اشاره کرد و گفت که نظامیان افغان متعهد اند تا این روند ملی را با همکاری و حمایت همکاران بین المللی تامین کنند و زمینه مشارکت عمومی مردم را برای تعیین سر نوشت سیاسی شان مساعد کنند. احمد نعیم دوستی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا