جهان

حمله مجدد بر میدان هوایی شهر کراچی پاکستان

کراچی – دی دان  – 20 جوزا – باختر
با گذشت تنها دو روز از حمله خونین طالبان پاکستان به میدان هوایی کراچی، امروز نیز کمپ شماره 2 نیروهای امنیتی این میدان هوایی صحنه تیراندازی و درگیری شدید بوده است.
به گزارش آژانس خبری باختر به نقل از سایت انترنتی روزنامه «دان» پاکستان ،  علاوه بر تیراندازی، صدای چندین انفجار نیز در میدان هوایی شنیده شده که باعث وحشت شهروندان ساکن اطراف میدان هوایی شده است.
کمپ نیروهای امنیتی میدان هوایی کراچی در نزدیکی این میدان  در ناحیه بیتای آباد  پهلوان گوت  واقع شده است.
طبق گزارش های ابتدایی  چهار تا هفت مهاجم  داخل محوطه کمپ شده و به درگیری ادامه داده که عجالتاً از تعداد تلفات احتمالی این حمله خبری نشر نه شده است.
در یک پیام شبکه اجتماعی تویتر مربوط  به «عمر خراسانی» از اعضای گروه تحریک جناح مهمند ایجنسی طالبان پاکستانی ، اعلام شده که طالبان  حمله دوم بر میدان هوایی کراچی را انجام داده است.
همچنین گزارشها حاکی است که برخی پروازهای خارجی که به مقصد کراچی در حرکت بودند از جمله پرواز دبی به شهر کراچی دوباره به میدان هوایی دبی  بازگشته و یک پرواز از ملتان به کراچی نیز برگشت داده شده و جاده ها ی منتهی به میدان هوایی کراچی مسدود شده اند.
در حمله تروریستی یکشنبه شب گذشته به میدان هوایی  کراچی، حد اقل  سی تن کشته شدند. طالبان پاکستان مسوولیت حمله یکشنبه شب به این میدان هوایی را بر عهده گرفته بودند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا