امنیت

کابل 15 حمل باختر

رئیس جمهوراسلامی افغانستان به منظور بررسی چگونگی حمله تروریستی اخیردرولایت فراه ورسانیدن کمک به متضررين حکمي را صادر کرده است.
ادارۀ امور و دارالانشای شورای وزیران به آژانس باختر خبرداد،
به روز 14 حمل سالروان هجری خورشیدی برساختمان محكمه ولایت فراه حملات انتحاری و درگيري مسلحانه صورت گرفت که درجریان این حملات  شماری از هموطنان ملکی و بیگناه ما شهید و شماری هم زخمی شدند.
به همین منظور رييس جمهور اسلامی افغانستان حکم را صادرنمود  و هیئت را به ریاست ستر پاسوال عبد الرحمن رحمان  معین ارشد امور امنیتی وزارت امورداخله که در ترکیب آن داکتر ثریا دلیل وزیر صحت عامه، عبد الخالق فراهی رئیس عمومی ادارۀ مستقل ارگانهای محلی، مولوی مصطفی بارکزی نمانیده ستره محکمه،  برید جنرال جانان بارکزی معان اداره دفاع و امنيت رياست عمومي اداره امور و دارالانشاء شورای وزیران،پاسوال رحمت الله کارشناس اداره دفاع و امنیت ریاست عمومی ادارۀ امور و دارالانشاء شورای وزیران و عبد الرشید مخلص معاون ادارۀ مکافات ریاست عمومی ادره امور و دارالانشاء شورای وزیران عضویت دارند ،موظف ساخته تابرای خانواده های  شهدا و زخمی شده گان این حادثه پبام تسلیت و همدردی ریاست جمهوری اسلامی افغانستان را رسانیده وضمن ابراز تسلیت وغم شریکی پانزده ملیون افغانی کمک نقدی را به آنان اهدا و غرض تداوی زخمیان این حادثه از طریق تیم صحی اقدام نمایند.
درحکم آمده است که برای شهدا از دربار خداوند بزرگ (ج) جنت فردوس ،برای خانواده های آنان صبر جمیل  و برای زخمی شده گان این حادثه صحت عاجل استدعا میدارم.
مطابق به هدايات داده شده در حكم ، هیئت وظیفه دارد تا در مشارکت با نماینده حارنوالی ولایت فراه، چگونگي واقعه  را به گونه همه جانبه بررسی نموده و  یافته های شانرا به  زودترين فرصت  براي ریاست جمهوری بسپارند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا