سیاست

شاه حسین مرتضوی: راهبرد جدید امریکا به نفع افغانستان است

کابل، 31 اسد 1396، باختر
سید شاه حسین مرتضوی سرپرست دفتر سخنگوی ریاست جمهوری امروز در یک کنفرانس خبری راهبرد جدید آمریکا را به نفع افغانستان دانست و گفت که این راهبرد در تامین و تجهیز قوای امنیتی افغانستان موثر می باشد.
به گزارش خبرنگار آژانس باختر، راهبرد جدید آمریکا برای افغانستان که تازه ازسوی ایالات متحده آمریکا اعلام شده است مورد استقبال برخی زیادی از حلقه های سیاسی در کشور گردیده است.
درهمین حال شاه حسین مرتضوی سرپرست دفتر سخنگوی ریاست جمهوری به خبرنگاران گفت که حکومت افغانستان از این راهبرد استقبال می کند. به باور وی راهبرد جدید امریکا نشان دهنده یک تصویر واضیح از خطر ها و چالش های است که افغانستان با آن مواجه است.
مرتضوی افزود که راهبرد جدید آمریکا عزم راسخ آن کشور در امر مبارزه با هراس افگنان را نشان می دهد به همین دلیل از کشور های منطقه به خصوص پاکستان خواسته شده است در امر مبارزه با هراس افگنی مسوولانه عمل نمایند و میان تروریزم خوب و بد تفکیک قایل نشوند.
سرپرست دفتر سخنگوی ریاست جمهوری گفت که این راهبرد نه تنها به نفع افغانستان بل به نفع منطقه است و نمایانگر تعهد درازمدت امریکا از افغانستان می باشد.مجیب الله مرزایی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا