ورزش

چند خبرکوتاه از جهان ورزش

کابل باختر 12 جوزا
* مادرید بعد از فینال درباره موراتا تصمیم می‌گیرد
* باشگاه رئال مادرید رسما اعلام کرده که تا قبل از برگزاری فینال لیگ قهرمانان اروپا برای فروش موراتا حاضر به مذاکره با میلان نیست.
*بر اساس دستور دادگاه عالی ورزش اتلتیکومادرید حق خرید بازیکن ندارد
* باشگاه دوم پایتخت اسپانیا طبق دستور دادگاه عالی ورزش حق خرید بازیکن ندارد.
* از توپ جدید لیگ برتر انگلیس که توسط کمپانی نایک تولید می‌شود، در فصل آینده رونمایی کرد.
*  رادامل فالکائو مهاجم کلمبیایی باشگاه موناکو با این تیم بر سر تمدید قرارداد به توافق رسید و بر این اساس تا سال 2020 در این تیم فرانسوی خواهد ماند.
فالکائو با موناکو موفق شد قهرمان لوشامپیونه فرانسه شود و در جمع 4 تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا راه یافت.
قرارداد وی تا پایان این فصل به پایان می‌رسید که بر این اساس 3 سال دیگر در موناکو خواهد ماند.
* یحیی توره هافبک توانمند باشگاه منچستر سیتی انگلیس با سران این باشگاه به توافق رسید و برای یک سال دیگر در این تیم خواهد ماند.
بر این اساس وی در سال آینده هم زیر نظر پپ گواردیولا به میدان خواهد رفت.
* هافبک مسلمان ساحل عاج  در سال 2010 از باشگاه بارسلونا به سیتی پیوست
*  بر اساس گزارش برخی از رسانه‌های باشگاه فرانسوی پاری سن ژرمن برای به خدمت گرفتن پیر امریک اوبامیانگ پیشنهاد هنگفت 70 میلیون یورویی را به دورتموند آلمان ارائه داده است اما مدیر ورزشی زردها چنین پیشنهادی را منکر می‌شود.
میشاییل زورک در این باره تاکید دارد که تیم فرانسوی هیچ پیشنهادی را به طور رسمی برای به خدمت گرفت این ستاره 27 ساله گابنی ارائه نداده است.
وی در این باره گفت: اوبامیانگ یک قرارداد بلندمدت تا سال 2020 با باشگاه دورتموند دارد و این باشگاه هیچ علاقه‌ای ندارد تا مهاجم گلزن خود را به دیگر تیم‌ها واگذار کند.
اوبامیانگ در فصل اخیر بوندس‌لیگا 31 گل به ثمر رساند و توانست عنوان آقای گلی رقابت‌های لیگ آلمان را از لواندوفسکی 30 گله برباید.
* ارنستو والورده، سرمربی جدید بارسلونا که روز گذشته در مقر باشگاه آبی-اناری‌ها حاضر شد و با لوگوی باشگاه عکس گرفت، امروز با حضور در باشگاه جدیدش قراردادش را رسما امضا کرد.
قرارداد سرمربی سابق بیلبائو با بارسلونا دو ساله است و در صورت رضایت طرفین از این دو فصل قراردادش یک فصل دیگر نیز قابل تمدید است.
*  پوگبا ستاره گرانقیمت باشگاه منچستر چند روزیست برای طواف خانه خدا در مکه و مدینه به سر می‌برد.
پوگبای مسلمان دیشب پس از یک روز روزه‌داری در کنار دیگر زائران در مسجد النبی به افطار پرداخت.
البته پوگبا پس از ادای حج عمره به مسجد النبی رفت و با امام مسجد النبی نشستی داشته است.
CAS * با صدور بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که باشگاه اتلتیکومادرید اسپانیا حق خرید بازیکن را تا تاریخ اول ژانویه 2018 نخواهد داشت.
دادگاه عالی ورزش در واقع تایید کننده حکم پیشین فیفا و یوفا بود و درخواست تجدید نظر اتلتیکومادرید نیز راه به جایی نبرد.
محرومیت اتلتیکومادرید اسپانیا از خرید بازیکن در واقع دو پنجره نقل و انقالاتی را شامل می‌شود. البته اتلتیکومادرید می‌تواند هر بازیکنی را که می‌خواهد خریداری کند اما این بازیکنان حق بازی رسمی نداشته و باید تا پایان رفع محرومیت اتلتیکومادرید صبر کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا