سیاست

رئیس ولسی جرگه با شماری معلمین دیدار کرد

کابل باختر 12 جوزا
عبدالرؤف ابراهیمی رئیس ولسی جرگه با شماری از معلمین وزارت معارف دیدار کرد.
در این دیدار که بکتاش سیاوش نمایندۀ مردم کابل در ولسی جرگه نیز حضور داشت، نخست چند تن از معلمین صحبت نموده، ضمن اظهار خرسندی از ملاقات با رئیس ولسی جرگه، یک سلسله مشکلات شان را در سطح معارف که با آن مواجه می باشند، بیان نمودند.
آنان از تطبیق پروسۀ اصلاحات اداری از سوی کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و وزارت معارف در قسمت معلمین کشور انتقاد نموده، خاطرنشان ساختند، آنگونه که پروسۀ اصلاحات اداری بالای کارکنان خدمات ملکی تطبیق می گردد، بالای معلمین نیز تطبیق شده است که این امر سبب جلوگیری از ترفیع معلمین می شود.
این معلمین از رئیس ولسی جرگه خواستند تا به خاطر حل مشکلات، از طریق مراجع مسئول همکاری نماید.
عبدالرؤف ابراهیمی رئیس ولسی جرگه ضمن استماع مشکلات معلمین، از دیدار با آنان اظهار خرسندی کرد و با اشاره به جایگاه معلم از دیدگاه دین مبین اسلام، نقش معلم را در آموزش و پرورش فرزندان کشور ارزنده دانست.
رئیس ولسی جرگه از خدمات شایان معلمین کشور که در شرایط سخت و با کمترین امکانات به تدریس اولاد وطن می پردازند، قدردانی نمود و نیز از عدم در نظر گرفتن ترفیعات معلمین اظهار نگرانی کرد.
رئیس ولسی جرگه عرایض معلمین را جهت بررسی به کمیسیون امور دینی، فرهنگی، معارف و تحصیلات عالی راجع نمود و تأکید ورزید که آن کمیسیون با حضور نمایند های معلمین و مسوولین وزارت معارف و کمیسیون مستقل اصلاحات اداری به رفع این مشکل معلمین بپردازند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا