امنیت

وزیردفاع ملی از اعتماد و باور مردم نسبت به نهاد های دفاعی و امنیتی اظهار سپاس کرد

کابل باختر 26 حمل
وزیردفاع ملی کشوراظهارات اخیرجنرال حمید گل رییس سابق سازمان استخبارات پاکستان درقبال افغانستان را بی اساس خواند.
وزیردفاع ملی کشورتاکید کرد که توانایی نیروهای دفاعی وامنیتی کشور باعث شد تا طالبان وحامیان خارجی آنها نتوانند امنیت انتخابات ریاست جمهوری را به چالش بکشانند. 
سترجنرال بسم الله محمدی وزیردفاع ملی کشوروهیات همراهش به منظورتقدیروتشکر ازکارکرد خوب قوت های امنیتی ودفاعی کشوردرتامین امنیت انتخابات ریاست جمهوری وشورا های ولایتی به قرارگاه قول اردوی 201 سیلاب به لغمان سفرکرد.
هنگام دیدارش ازاین قول اردو تلاش نیروهای امنیتی ودفاعی کشور را درتامین امنیت انتخابات مورد ستایش قرارداد.
وی همچنان، اظهارات اخیرجنرال حمیدگل رییس سابق سازمان استخبارات پاکستان را بی اساس خواند.
هفته ی گذشته جنرال حمید گل رییس سازمان استخباراتی پاکستان درگفتگو با رسانه های آنکشور گفته بود که امریکا با طالبان توافق کرده بود تا امنیت انتخابات ریاست جمهوری وشوراهای ولایتی را به چالش نکشانند.
اما وزیردفاع ملی می گوید که شجاعت وقهرمانی نیروهای امنیتی ودفاعی کشورباعث شد تا طالبان وحامیان خارجی انان نتوانند امنیت انتخابات را به چالش بکشانند.
وزیردفاع ملی کشور، مردم افغانستان را قهرمان اصلی انتخابات دانسته خاطر نشان ساخت که شهروندان افغانستان با همه تهدیدات های امنیتی با رفتن شان به پای صندوق های رایدهی ودادن رای به نامزد مورد نظرشان ،با مشت محکم به صورت دشمنان داخلی وخارجی کشورکوبیدند.
وزیردفاع ملی کشور، شجاعت یک شهروند افغان را که درانتخابات گذشته یک انگشت خود را ازدست داده بود تقدیرکرد که دراین دورانتخابات نیزبه پای صندوق رایدهی آماده وبرای رییس جمهورآینده ی کشوررای داد.
این مقام بلند پایه ی وزارت دفاع ملی همچنان خاطرنشان ساخت که ، مردم افغانستان با رفتن شان به پای صندوق های رایدهی نشان دادند که تسلیم زوروتهدید نشده واستبداد افراطیون داخلی وخارجی را نمی پذیرند.
وزیردفاع ملی کشورهمچنان ، اعتماد وباورشهروندان کشوربه نیروهای امنیتی ودفاعی کشوررایک سرمایه بزرگ خوانده تاکید ورزید که این کارسترگ وهمایش میلیونی مردم افغانستان، مسوولیت این نیروها را درقبال کشورشان باربارسنگین ترساخته است.
وی همچنان به نیروهای اردوی ملی هدایت داد تا آمادگی های احتمالی را به خاطردوردوم انتخابات روی دست داشته باشند
متعاقباً تورن جنرال محمد زمان وزیری قوماندان قول اردوی 201 سیلاب  از وضعیت گزارش داده آمادگی خویش را برای اجرای اوامروزارت دفاع ملی اطمینان داد.
وی  همچنان تاکید کردند، درصورتی که انتخابات به دور دوم کشانده شود از آماده گی های لازم برای تامین امنیت نیز بر خوردار می باشند. 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا