سیاست

داکتر عبدالله عبدالله :ما در این نبرد حق علیه باطل و نور علیه ظلم پیروزیم

کابل 26 میزان باختر
داکتر عبدالله عبدالله رییس اجراییه برای ارزیابی وضعیت و رسیدگی به پیامدهای حمله انتحاری دهشت‌افگنان جنایتکار که باعث شهادت تعدادی از شهروندان ملکی و منسوبین شجاع نیروهای امنیتی در گردیز گردید با سرپرست وزارت امورداخله و رییس امنیت ملی به ولایت پکتیا رفت.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست اجرائیه به آژانس باختر، هلیکوپتر حامل رییس اجراییه و هیئت همراه حوالی عصر به مرکز قول اردوی ۲۰۳ تندر نشست کرد. شورای نظامی ولایت در مرکز قول اردو تحت ریاست رییس اجراییه افغانستان با حضور والی٬ قومندان قول اردوی ۲۰۳ تندر٬ قومندان زون پولیس و رییس امنیت ملی ولایت پکتیا تشکیل جلسه داد.
در این نشست منسوولین ملکی و نظامی گزارش مفصلی از چگونگی حادثه٬ تعداد تلفات٬ رسیدگی به زخمی‌ها و انتقال شهدا٬ و همچنان گزارش مفصلی از وضعیت امنیتی در ولایت پکتیا و جنوب کشور ارایه کردند.
رییس اجراییه بعد از استماع گزارش به روح شهدای حادثه پکتیا٬ به ویژه شهید مل‌پاسوال توریالی عبدیانی قومندان امنیه ولایت٬ اتحاف دعا کرد و هدایت داد تا با استفاده از تمام امکانات به زخمی‌ها رسیدگی شود و زمینه انتقال شهدا و تحویل دهی آنان به خانواده‌هایی شان فراهم گردد.
سپس رییس اجراییه هدایات لازم را برای مسوولین در مورد رسیدگی به حادثه٬ تحقیقات لازم٬ راه‌های موثر مقابله با حوادث مشابه صادر نمود. رییس اجراییه در صحبت‌های خویش گفت که طالبان و تروریست‌ها در هفته‌های اخیر بزرگترین و شدیدترین تلفات را در مناطق مختلف کشور متحمل گریده‌اند و در مقابل ضربات کوبنده زمینی و هوایی منسوبان قوای مسلح کشور در حال عقب نشینی و فرارقراردارند و برای جبران شکست در جنگ‌ها و نبردهای رودررو به حملات بزدلانه و جبوبانه تروریستی رو میاورند.
رییس اجراییه در صحبت‌های خویش تاکید کرد که راه مردم ما راه حق و عدالت است و راه دشمنان مردم ما راه باطل و قتل و کشار مردم٬ و ما ا إن شاءالله در این نبرد نور و تاریکی پیروز می‌شویم. نالان

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا