سیاست

داکتر عبدالله عبدالله : آغاز کار کمیسیون اصلاحات انتخاباتی گام های عملی در راستای جلب حمایت مردم و جامعه جهانی برای انتخابات پیش روی است

کابل 14 اسد باختر
رییس اجراییه جمهوری اسلامی افغانستان، بعد از ظهر دیروز با وزیر دفاع بریتانیا در قصر کوته باغچه ارگ ریاست جمهوری دیدار کرد.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر،
در این دیدار هر دو جانب روی همکارهای دوام دار میان افغانستان و بریتانیا، حمایت از نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان برای مبارزه جدی و موثر با تروریزم و حمایت جامعه جهانی به ویژه کشور بریتانیا از حکومت وحدت ملی و مردم افغانستان بحث و تبادل نظر کردند.
هم چنان رییس اجراییه در این دیدار آغاز به کار کمیسیون اصلاحات انتخاباتی را یکی از جدی ترین و ارزشمند ترین دست آوردهای حکومت وحدت ملی خوانده و افزود که آغاز به کار این کمیسیون به عنوان برداشته شدن گام های عملی در راستای جلب اعتماد مردم افغانستان و جامعه جهانی بر روند های دموکراتیک و شفافیت و سلامت انتخابات های پیش روی است.
هم چنان در این دیدار، وزیر دفاع بریتانیا بر حمایت قاطع کشور از نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان تاکید کرد و همکارای های دوامدار میان دو کشور دوست را نیاز مشترک تعریف کرد. وزیر دفاع بریتانیا در این دیدار از آغاز به کار کمیسیون اصلاحات انتخاباتی نیز استقبال کرده و کلید خوردن این روند را برای جلب اعتماد مردم افغانستان و جامعه جهانی بر پروسه های انتخابات آینده افغانستان مهم و اساسی عنوان کرد.
وزیر دفاع بریتانیا در این دیدار از سوی سفیر بریتانیا مقیم در کابل و شمار از مقامات امنیتی آن کشور همراهی می شد و رییس اجراییه کشور را مشارو شورای امنیت، وزیر امور داخله، سرپرست وزارت دفاع و رییس دفتر ریاست جمهوری همراهی می کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا