جامعه

باشنده های مکروریان از کاهش حرارت مرکز گرمی مربوط شکایت دارند

 

کابل باختر/ 20/ دلو

شماری از باشنده گان مکروریان ها خواستار قطع فعالیت مرکز گرمی اپارتمان های شان شدند .

آنان میگویند از بیش از ده روز به اینسو از حرارت مرکز گرمی اپارتمان های شان کاسته شده و با آنکه در اتاق های سرد به سر میبرند اما از جانب ریاست تدویر مراقبت مکروریان ها مکلف به پرداخت اجرت گزاف از ناحیه فعالیت مرکز گرمی می شوند.

این باشنده ها تقاضا دارند که فعالیت مرکز گرمی اپارتمان های شان قطع شود تا آنان پولی را که به عنوان اجرت مرکز گرمی تحویل مینمایند درتهیه بدیل برای تسخین اپارتمان های شان استفاده نمایند.

 سید هشام باشنده بلاک بیست یک مکروریان سوم به آژانس باخترگفت که برای تسخین اتاق های شان از بخاری گازی استفاده مینمایند او گفت با آنکه پول اجرت مرکز گرمی سال های گذشته را تحویل نموده اند اما حرارت مرکز گرمی اپارتمان آنها به اندازه نیست که اتاق های شان راگرم سازد.

 به همینگونه عده زیادی از این باشنده های مکروریانها به نسبت کاهش حرارت مرکز گرمی مکروریان ها خواستار قطع فعالیت دستگاه های مرکز گرمی مکروریان هاشده اند.

 دراین حال دیپلوم انجنیر شفیع الله قیصاری رییس تدویر مراقبت مکروریانها تائید میکندکه از پانزده دلو به نسبت عارضه درسیستم برق حرارت دستگاه مرکز گرمی کاهش یافته بود اما گفت که از امروز این عارضه رفع شده و حرارت مجدد بهبود می یابد.

دیپلوم انجنیر قیصاری بیان داشت که اجرت مرکز گرمی اپارتمانها با درنظر داشت اندازه مصرف سوخت دستگاه ها شمرده میشود و در روزهایی که آفتابی وهوا گرم باشد ، به خاطر صرفه جویی حرارت دستگاه ها کاهش می یابد .

 وی هرگونه استفاده جویی از مواد سوخت دستگاه را به شدت رد کرد و از باشنده های مکروریانها خواست اگر مشکلی درسیستم مرکزگرمی منازل شان بوجود اید به نزدیکترین مرکز کارمندان فنی آنریاست مراجعه نمایند تا رفع نقیصه گردد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا