امنیت

جلسه سرقوماندانی اعلی قوای مسلح به ریاست رئیس جمهور غنی، برگزار شد

کابل باختر 20 سنبله
جلسۀ سرقوماندانی اعلی قوای مسلح به ریاست محمد اشرف غنی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان، دیروز در مرکز سوق و ادارۀ وزارت دفاع ملی برگزار گردید.
به اساس معلومات دفترمطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر، در این جلسه، ابتدا مسئولین ارگان های امنیتی و دفاعی کشور، گزارش شان را در رابطه به وضعیت عمومی امنیتی کشور ارائه کردند.
رئیس جمهور و سرقوماندان اعلی قوای مسلح پس از استماع گزارش متذکره، از شجاعت و دلیری نیروهای امنیتی و دفاعی کشور ستایش نمود و به مسئولین ارگان های امنیتی و دفاعی هدایت داد تا در قسمت تامین امنیت مردم و دفع و طرد توطئه های شوم گروه های تروریستی، اقدامات جدی نمایند.
همچنان در جلسه روی پلان امنیتی دهۀ محرم بحث صورت گرفت و بر تدابیر همه جانبۀ امنیتی در همکاری با هیات های امنای مساجد، تکیه خانه ها و مردم تاکید گردید، تا مراسم محرم در فضای امن برگزار شود.  
به همین ترتیب در این جلسه، وضعیت عمومی امنیتی ولایات جوزجان، فاریاب، سرپل، بغلان، کندز، میدان وردک، غزنی و فراه مورد بررسی قرار گرفت به مسئولین ارگان های امنیتی و دفاعی کشور به‌خاطر بهبود وضعیت امنیتی ولایات مذکور، هدایات لازم صادر گردید.   ماری

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا