امنیت

طالبان باز هم جنايت ديگري را مرتكب شدند

کابل/7/سنبله/باختر

طالبان مسلح اجیر با سربریدن های افراد ملکی بازهم دست به جنایتی زدند که قاموس انسان و انسانیت با آن در تقابل است.

کشتار افراد ملکی زیر هر نام و بهانه ای جنایتی محسوب می گردد که جز آدمکشان حرفوی و گماشته شده گان بیگانه گان قادر به انجام می باشد و بس.

خداوند بزرگ انسان را به عنوان جانشین خود در روی زمین خلق و قتل انسان توسط انسان را حرام ساخت، تا نسل بشریت در پرتو ارشادات شامخ آسمانی به آرامی و رفاه زنده گی کنند، اما هستند کسانی بر خلاف همهء موازین اسلامی عمل می کنند و نام هر جنایتی را جهاد و نبرد می خوانند. قرآنکریم، کتاب آسمانی مسلمانان تعریف مشخص از جهاد کرده است.

به هر حال دشمنان مردم افغانستان، با استفاده از صبر و شکیبایی ملت افغانستان مردم افغانستان، زیر نام اسلام جنایتی را انجام  میدهند انسان از یاد کردن آن می شرمد. اسلام، دین دعوت، ارشاد و عمل است انتحار، انفجار مسلمان کشی هرگز با آموزه های اسلام همسویی ندارد.

به هر حال در تازه ترین رویداد مردان مسلح، پانزده مرد و زن را در هلمند سر بریدن و برگی ننگین دیگری در تاریخ کار زار جنایات شان افزودند، مردم می پرسند، زمانیکه قتل یک مومن توسط مومن دگر حرام دانسته می شود مدعیان دروغین اسلام چگونه در یک لحظه زنان و مردان را می کشند و خانواده ها را ماتم دار می سازند.

درین زمین زیاد خون ریختند، زیاد کشتند، بسیار گریستاندند آیا بس نیست که متکی به هدایت خداوندی به صلح رو آورد و به دنیا نشان داد که اسلام دین انفجار، انتحار و کشتار نیست.

جمهوری اسلامی  افغانستان با درک عمیق رویداد های جاری به حکم خداوند بزرگ برنامه مصالحه را به مخالفان ارایه کرد، ارایه این پیشنهاد نه سر ضعف بل به خاطر آن است که دگر افغانی توسط افغان کشته نشود و به امر خداوندی يعني صلح درین سرزمین اشک و خون تحقق یابد.

مسلماً روزی فرا میرسد که افغانها با هم یکجا می شوند دشمنان آنها سر انجام سیاه روی خواهند شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا