سیاست

قانونپوه سرور دانش: هر گونه اصلاحات درشاروالی کابل به اساس قانون خواهد بود

کابل باختر 23 سرطان
جمعی از انجینران شاروالی کابل، امروز با قانونپوه سرور دانش معاون رییس جمهور دیدار کرده و مطالبات خویش را باوی در میان گذاشتند.
دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر خبر می دهد: دیدار کنندگان از تصمیم اتخاذ شده توسط هیأتی که برای بررسی کارکرد بخش انجینری شاروالی کابل و همچنین اداره مربوطه شارولی دربخش قیمت گذاری جایداد ها توظیف شده است، اعتراض داشته و خواستار تجدید نظر مقامات مسؤل دراین زمینه شدند.
به گفته آنان، هیأت مؤظف قبل از آنکه بررسی های مربوطه را به انجام برساند، تصامیمی را اتخاذ کرده است که در مغایرت با اصول قانونی قرار داشته و باید در این زمینه تجدید نظر صورت گیرد.
دیدار کنندگان از آمادگی خود برای پاسخگویی در برابر پرسش های هیأت مؤظف خبر داده و تأکید داشتند تمام اجرا آت آنان در چارچوب قوانین و لوایح مربوطه انجام شده است.
متقابلأ معاون رییس جمهور با ابراز قدردانی از زحمات مسؤلان شاروالی کابل و بخش انجینری آن اداره، هدف اصلی از توظیف هیأت مذکو را اصلاح اداره عنوان کرده گفت: مطمئن باشید که هرگونه اصلاحات و تدابیری که لازم است در اداره شاروالی کابل انجام شود، براساس قانون خواهد بود.
معاون رئیس جمهور بروز شدن اسناد تقنینی مربوط شاروالی کابل را یک ضرورت خوانده و برتوجه جدی مسؤلان امور دراین زمینه تأکید کرد.
وی در خصوص روند انتقال اسناد و قباله ملکیت ها نیز گفت که این روند در گذشته به صورت جدی مشکل داشته و تلاش جریان دارد که سهولت های لازم اداری و قانونی در این مورد روی دست گرفته شود.
معاون رییس جمهور گفت توظیف هیأت برای بررسی های لازم در اداره شاروالی کابل به نیت اصلاح اداره صورت گرفته و هرگونه تصمیم  قانونی و اداری در این خصوص، و دست یافتن به یک راه حل، پس از گزارش هیأت مؤظف صورت می گیرد.
به گفته استاد دانش، در صورت نیاز، ترتیبات حقوقی و قانونی از سوی اداره لوی څارنوالی اتخاذ می گردد و تا زمان که کار بررسی هیأت مذکور به اتمام نرسیده باشد، هرگونه ترتیبات اداری یک اقدام مؤقتی خواهد بود.
وی از انجینران مؤظف در شاروالی کابل خواست تا در امر انجام بررسی های لازم، با هیأت مذکور همکاری کنند تا با شد که روند اصلاح اداره و ارائه خدمات بهتر به باشندگان شهر کابل را یاری رسانده باشند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا