امنیت

اوضاع امنیتی پروان بررسی شد

چاریکار باختر 21 اسد
تحت ریاست محمد عاصم عاصم والی پروان نشست نوبتی امنیتی پیش از چاشت امروز در مقر این ولایت برگزار گردید.
مسئول دفتر سخنگوی مقام ولایت پروان به آژانس باختر گزارش داد که در این نشست که به اشتراک معاون مقام ولایت پروان ، رییس شورای ولایتی ، آمر امنیت فرماندهی امنیه ، فرمانده مرکز هماهنگی ، مسوول امنیت فرودگاه بگرام ، مسوولان نیروهای موظف ارتش و پولیس نظم عامه در پروان برگزار گردیده بود ، پیرامون وضعیت امنیتی ولایت پروان ، پلان های تدابیری و دستاورد های نیروهای امنیتی بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
محمد عاصم عاصم والی پروان و رییس نشست امنیتی ابتدا وضعیت امنیتی در کشور و ولایت پروان را به تحلیل گرفته ، حملات خونبار اخیر در کابل را نشانه ضعف دشمنان افغانستان خوانده افزود که این حملات نشان دهنده ضعف دشمن در خطوط جنگ بوده و آنان میخواهند تا قصد این ناکامی ها و رویداد های شرم آور اخیر را که مواجه شده اند از مردم بگیرند .
والی پروان از رشادت نیروهای امنیتی در دفاع مردم کشور ستایش کرده ، از تلاش های کمیسیون انسجام شهر که در پاکسازی شهر از وجود دست فروشان و انتقال ایستگاه ها سعی کرده اند قدردانی کرد. موصوف به نهاد های امنیتی هدایت سپرد تا اقدامات پیشگیرانه ی را روی دست گیرند تا از تحرک دشمن در تمامی نقاط پروان جلوگیری صورت گیرد. در تداوم جلسه مسوولان امنیتی هرکدام بالنوبه وضعیت امنیتی و فعالیت های نهاد مربوط خویش را گزارش داده اشتراک کننده گان نشست را در جریان دستاورد ها و فعالیت های خویش قرار دادند.
فرمانده مرکز هماهنگی حین ارایه گزارش این فرماندهی مبنی فعالیت های هفته ی اخیر ، از پاکسازی شهر از وجود دست فروشان ، پاکسازی بیش از 70 موتر از وجود شیشه های سیاه و جمع آوری دست کم 17 میل سلاح از نزد افراد مسلح غیر مسوول خبرداد . آمر امنیت فرماندهی امنیه پروان نیز گزارش فعالیت های فرماندهی امنیه پروان را ارایه داشته، از بازداشت یک قاتل و دستگیری دو قاچاقچی مواد مخدر با 115 کیلو گرام مواد مخدر خبر داد . ختم/ناجیه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا