سیاست

رهبر معاذ ملی : رهبران طالبان در افغانستان اند // امنیت ملی :اظهارات غیر مسوولانه از عدم اطلاعات دقیق است

کابل 18 جدی باختر
داکترعبدالله عبدالله رئیس اجرائیه امروز درنشست شورای وزیران  درواکنش به اظهارات برخی  چهره های سیاسی  گفت که درمیان مردم افغانستان ونیروهای امنیتی کشور درباره پناه گاه های طالبان ودیگر گروه های تروریستی ، اجماع نظر وجوددارد.
این درحالیست که رهبرحزب محاذ ملی  دراظهارات اخیراش گفته است که رهبران گروه طالبان درافغانستان زنده گی میکنند
گزارشگر آژانس باختر مینگارد :  داکترعبدالله عبدالله رئیس اجرائیه درنشست شورای وزیران با تاکید گفت که امروزدنیا هم متقاعد شده است  که پایگاه های رهبران طالبان درکجا است موقعیت مراکز طالبان وسایر گروه های تروریستی روشن است واظهارات خلاف واقعیت به وجهه ادعا کننده گان آسیب می رساند
این درحالیست که سید حامد گیلانی رهبرحزب محاذ ملی به تازه گی  گفته  که بیشتر رهبران طالبان درکدام کشور دیگرنه ،بل در افغانستان زنده گی  میکنند 
رهبرمحاذملی تاکید کرده  که آن اوازه ها را دیگرنمی پذیرم  که می گویند سران  طالبان درجای  دیگر استند این را از ضعف می گویند ، زیرا کاردیگری از دست شان ساخته  نیست ، زورشان نمی رسد  ، بهانه میکنند درحالی که بیشتر رهبران  طالبان دروطن خود شان استند.
اظهارا ت رهبرمحاذ ملی واکنش های را برانگیخت که رئیس اجرائیه با واکنش به  این گونه اظهارات گفته است که امروزدنیا هم متقاعد شده است  که پایگاه های رهبران طالبان درکجا است.
ازسوی دیگر ریاست  عمومی امنیت ملی کشور نیز با واکنش دراین مورد با نشراعلامیه  تاکید کرده است که اظهارات غیر مسوولانه  از عدم اطلاعات دقیق میباشد ادعای حضور رهبری طالبان درداخل خاک افغانستان  برعکس واقعیت های ثابت شده به تمام جهانیان ومردم افغانستان می باشد.
دراین اعلامیه امده است اطلاعات موثق ریاست عمومی امنیت ملی بیانگر ان است  که رهبران طالبان  وسایر گروپ های  تروریستی  درآن طرف خط دیورند و درشهر های بزرگ پاکستان حضور دارند و از همین مراکز علیه دولت ومردم افغانستان عملیات های تروریستی خود را سازماندهی  و برنامه های شان را هماهنگ می سازند.
برخی کارشناسان امور نیزبه این باوراند که اظهارات غیرمسوولان رهبران وسیاسیون و عدم اطلاعات میتواند منافع ملی کشور را خدشه دارسازد و به نفع دشمنان مردم ما تمام شود . ختم روشان

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا