امنیت

بازماندگان شهدا امنیت ملی خواستار تامین عدالت شدند

کابل باختر 18 سنبله
رحمت الله نبیل رئیس عمومی امنیت ملی روز گذشته با تعدادی از خانواده های شهدای  که عزیزان شان را از دست داده اند دیدار کرد.
دفتر مطبوعاتی اداره امنیت ملی به آژانس باختر خبر داد، این دیدار به مناسبت هفته شهید صورت گرفت.
رئیس عمومی امنیت ملی یکجا با خانواده ‌های شهدا و تعدادی از مسوولین امنیت ملی در کنار میناری که جدیداً به نام «سپاهیان گمنام» امنیت ملی اعمار گردیده، اکلیل گل گذاشته و به روح پاک شهدا اتحاف دعا نمودند.
رحمت الله نبیل رئیس عمومی امنیت ملی، ضمن احوال پرسی از خانواده های شهدا، معاون تامیناتی ریاست عمومی امنیت ملی را بحیث مسوول وارسی از خانواده های شهدا و معلولین امنیت ملی تعیین نمود. دستور داد  تا معاون تأمیناتی روی موضوعات زیر به خانواده های شهدا و معلولین ارگان رسیدگی نمایند:
حمایت صحی از خانواده های شهدا و معلولین؛ حمایت حقوقی از بازمانده‌گان شهدا؛ ایجاد زمینه جلب و جذب وارثین شهدا و معلولین به ارگان امنیت ملی؛ ایجاد زمینه تحصیل برای فرزندان شهدای امنیت ملی افغانستان.
در جریان این ملاقات، خانواده های شهدأ تقاضا نمودند تا به قاتلین کارمندان ریاست عمومی امنیت ملی و مردم افغانستان عدالت به تمام معنی تامین گردد و عاملین به کیفر اعمال غیر انسانی شان برسند.
همچنان خانم شهناز در حضور داشت رهبری ریاست عمومی امنیت ملی در صحبتی گفت: "من افتخار می‌کنم که پسر جوانم را در صفوف سپاهیان گمنام ریاست عمومی امنیت ملی شهید داده ام."
ریاست عمومی امنیت ملی به یاد بود از شهدای سپاهیان گمنام افغانستان دیوار بزرگ را در محوطه ریاست عمومی امنیت ملی اعمار نموده و در آن به نام هر سپاهی شهید یک ستاره نصب می گردد که یادی از قهرمانی شهید را نشان می‌دهد. 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا