جامعه

حامد کرزی ازتلفات جانی و خسارات مالی ناشی از سیلاب های اخیر در کشور، شدیداً متاثر گردید

كابل ۱۲ اسد باختر

حامد کرزی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان از تلفات جانی و خسارات مالی ناشی از سیلاب های اخیر در ولسوالی سروبی ولایت کابل و ولایات خوست و نورستان شدیداً متاثر گردید و به ادارات مربوط هدایت داد تا به آسیب دیده گان کمک های عاجل را برسانند.

به گزارش آژانس باختر در اعلاميه ايكه در اين باره از طريق دفتر مطبوعاتي رياست جمهوري منتشر گرديده آمده است، قرار گزارشها اولیه در اثر جاری شدن سیلاب ها در ولسوالی سروبی ولایت کابل دهها تن از هموطنان ما هلاك و تعدادی هم مفقودالاثر گردیده اند و همچنان تعدادی منازل مسکونی، دکاکین و یک باب شفاخانه تخریب گردیده است.

همچنان در اثر جاری شدن سیلاب ها در ولایات خوست و نورستان ۷ تن از هموطنان ما به شمول زنان و کودکان جانهای خود را از دست داده اند.

رئیس جمهوری اسلامی افغانستان با اندوه فراوان بخاطر هلاكت هموطنان ما در اثر سیلاب های اخیر، مراتب همدردی و تسلیت عمیق خویش را به خانواده های قربانیان این حوادث ابراز می کند و از بارگاه خداوند منان برای آنان صبر جمیل  و برای مجروحین، صحت یابی مجدد استدعا دارد.

حامد کرزی به مسئولین مربوط نظامی و ملکی هدایت داد تا به آسیب دیده گان کمک و رسیدگی عاجل نمایند و وزارت صحت عامه در تداوی مجروحین توجه جدی نماید. 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا