فرهنگ

ازروزجهانی مطبوعات درپروان تجلیل شد

چاریکار/ باختر/ 14/ ثور
ازروز جهانی مطبوعات امروز درولایت پروان تجلیل بعمل آمد.
به گزارش خبرنگارآژانس باختر گفت ، از شهر چاریکار ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت پروان بابرگزاری محفل ویژه یی روز جهانی مطبوعات را جشن گرفت و تعدادی از خبرنگاران و ژورنالیستان رسانه های آزاد و دولتی را مورد ت تقدیر و تحسین قرارداد.
محفل که با حضور رییس و مسوولان اداره اطلاعات و فرهنگ مسوولان رسانه هاو خبرنگاران رسانه های خصوصی و دولتی برگزار شد عبدالواحد هاشمی رییس اطلاعات و فرهنگ پروان ضمن صحبت دررابطه به مزایا و اهمیت مطبوعات درجامعه گفت: مطبوعات نقش کلیدی را درروشن سازی جامعه ایفا نموده و درهمه نظم و نظام انکشافات ، اختراعات درجهان کنونی مطبوعات رول اساسی داشته است .
رییس اطلاعات و فرهنگ با اشاره به وضعیت کارخبرنگاری درسطح ولایت پروان گفت فعالیت رسانه ها درپروان از لحاظ کمی و کیفی دروضعیت خوب قرار داشته اما هستند اندک شماری ازرسانه هاکه در روند کاری شان چالش های دیده میشود .
این گونه رسانه ها از وسایل اطلاع رسانی استفاده ابزاری مینمایند  و با تهیه گزارش های غیر متوازن صلاحیت و اعتبار رسانه را ازبین میبرند.
رییس اطلاعات و فرهنگ پروان به بهبود کیفیت کارخبرنگاری تاکید نموده خاطر نشان کردکه اداره اطلاعات و فرهنگ منحیث نهاد حمایت کننده رسانه ها همیشه از رسانه ها در ولایت پروان پشتیبانی و حمایت نموده و هر زمانی که خبرنگاران به مشکلات مواجه شده اند از آنان حمایت نموده و درجهت رفع آن اقدام مینماید.
دراین محفل احمد عنایش رییس رادیو کهکشان ، داکتر محمدشفیع مشفق رییس رادیوی دنیای نوین ، احمدزی اکبر مسوول رادیو شهر به شهر در ولایت پروان دررابطه به چگونگی کار و فعالیت خبرنگاری صحبت نمودند.
دراین محفل روی مشکلات فراراه خبرنگاران بحث شده خاطر نشان گردید که خود سانسوزی تهدیدات و فشار روحی از مواردی اندکه خبرنگاران ولایت پروان به آن مواجه اند. 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا