سیاست

محمد کریم خلیلی :تا تامین کامل عدالت هنوز راه زیادی در پیش داریم

کابل باختر/ 9/ جدی
شماری از موسفیدان و بزرگان ولایت کندز امروز با محمد کریم خلیلی معاون رئیس جمهور دیدار و گفتگو نمودند.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس اطلاعاتی باختر ،دیدار کنندگان که از ولسوالی های خان آباد، علی آباد و مرکز ولایت قندوز بودند در دیدار با معاون رئیس جمهور یک سلسله مشکلات محیطی شان را با وی در میان گذاشتند.
آنان ضمن اظهار گله مندی وشکایت نسبت به بی عدالتی و تبعیض ادارات محلی، خواهان تامین مشارکت ملی در ساختار اداری وسیاسی محلی آن ولایت شدند. دیدار کنندگان همچنین با  بد توصیف نمودن وضعیت امنیتی موجود، خواستار توجه دولت در زمینه تامین امنیت بیشتر شدند.
در این دیدار محمد کریم خلیلی معاون رئیس جمهور ضمن اظهار خرسندی از دیدار با موسفیدان و بزرگان ولایت کندز بر توجه و رسیدگی به مشکلات دیدارکنندگان از طریق مراجعه مربوطه تاکید نمود.
معاون رئیس جمهور با اشاره به فضای خوبی که در فصل جدید در جهت رشد و شکوفایی تمام مردم افغانستان بوجود آمده است اظهار داشت که علی رغم اینکه گام های خوبی در جهت تحقق عدالت اجتماعی در کشور برداشته شده است اما تا تامین کامل عدالت هنوز راه زیادی در پیش داریم. معاون رئیس جمهور همچنین تصریح نمود که همه باهم با حفظ وحدت و یکپارچگی و در چهارچوب قانون و حقوق شهروندی باید در جهت بهبود وضعیت موجود تلاش نماییم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا