امنیت

وزارت دفاع ملی: طالبان که آتش بس را رعایت نکنند با عملیات های تصفیوی روبر خواهند شد

کابل، 4 سرطان، باختر
معاون سخنگوی وزارت دفاع ملی میگوید،طالبان که آتش بس را رعایت نکنند در مناطق آنها عملیات های تصفیوی راه اندازی خواهد شد.
برید جنرال محمد رادمنش معاون سخنگوی وزارت دفاع ملی امروز درنشست خبری گفت که عکس العمل ما در برابر طالبان که آتش بس را رعایت نمی کنند جدی خواهد بود.
او گفت که  در 24 ساعت گذشته ده عملیات مشترک صورت گرفته  که در نتیجه این عملیات ها در ولسوالی ده بالا ننگرهار6 داعشی کشته،در ولسوالی اندر غزنی 5 دهشت افگن کشته و 4 زخمی ، در ولسوالی غورماچ فاریاب 4 هراس افگن کشته و 3 زخمی و در ولسوالی بالامرغاب بادغیس 1 هراس افگن کشته شده اند. به گفته رادمنش در ولایت میدان وردک قطعات دفاعی به دفاع از قطعات نظم عامه جا به جا شده اند و نیز نیروهای کماندو به خاطر وصل ساحات ولسوالی جلریز میدان وردک اعزام شده اند.
سخنگوی وزارت دفاع افزود که عملیات در مقابل افراد گروه طالبان که آتش بس را رعایت نمی کنند صورت می گیرد. به گفته وی در حال حاضر در هشت ولایت عملیات تصفیوی جریان دارد.
نجیب دانش سخنگوی وزارت امور داخله در این نشست گفت که زون 101 آسمایی کابل بخاطر جلوگیری از افزایش جرایم جنایی در کابل تمام حوزه های امنیتی کابل را بررسی می کند.به گفته وی تمام رهبری حوزه سوم پولیس به دلیل کوتاهی در انجام وظیفه از سوی مقام وزرات داخله برکنار شدند.وی به تمام حوزه ها درشهر کابل هشدار داد که هر گاه در انجام وظایف شان کوتاهی کنند مورد پیگرد قرار خواهد گرفت.ختم/ مجیب الله مرزایی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا