اقتصاد

محمدعلم ایزدیار بر تسریع روند کار ساختمان بند برق پارنده تاکید کرد

کابل باختر 2 سرطان
  محمدعلم ایزدیار نایب اول مشرانو جرگه امروزدر دفترکارش پیرامون تسریع اعماربندبرق پارنده ولایت پنجشیر بامعین وزارت انرژی وآب،رئیس برق آنولایت ومسئولان قراردادی پروژه مذکورملاقات نمود.
به اساس معلومات دفترمطبوعاتی مشرانو جرگه به آژانس باختر،
درملاقات نایب اول مشرانوجرگه درمورد عدم سرعت کارپروژه بند برق مذکور گفت که پروژه مطابق جدول زمانی آن به پیش نرفته است وتاکید کرد که شرکت قراردادی درازدیاد تیم های کاری خویش،انتقال پایپ ها ونصب توربین آن تلاش جدی نماید،تا بندبرق مذکور درموعود معین آن تکمیل وبه بهره برداری سپرده شود. متعاقبا مسئولان درمورد وعده هرنوع همکاری نموده گفتند که سرازیرشدن سیلاب های اخیر مانع دربرابر کار آنان شده است که بعد ازحل این مشکل دوباره به کارخویش ادامه خواهند داد. پروژه بندبرق پارنده درمرکزولایت پنجشیر موقعیت دارد که درسال 1386 سنگ تهداب آن گذاشته شده است ،و این پروژه که ظرفیت چهار میگا وات برق را دارا خواهد بود و هزینه آن حدود هفت میلیون دالر پیشبینی شده بود که  که باتکمیل شدن آن صدها خانواده ازنوربرق مستفید خواهد شد.
طبق یک خبردیگر هیئت پنج عضوی مشرانوجرگه  که به ریاست رفیع الله گل افغان نایب دوم آن جرگه جهت اشتراک در هشتادوششمین سیمینارپارلمان ناتو به شهرباکو کشورآذربایجان سفر کرده بود امروز به وطن برگشت.
هیئت مشرانوجرگه  دراین سیمنار سه روزه سهم فعال داشته نظریات شانرا ارایه نموده ونیزدرحاشیه سیمینارمذکور با برخی از مقامات پارلمانی یکتعداد کشورها ملاقات های تعارفی وکاری را نیز انجام داده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا