اخبارسیاستTOPآموزش

معاون اداری ریاست الوزرا؛ فارغان دوره‌های تخصص افتا وقضا؛ باید الگوی از سیرة نبوی (ص) باشند

کابل ۸ دلو باختر
مولوی عبدالسلام حنفی، امارت اسلامی افغانستان در دومین مراسم فارغان دورۀ تخصص افتا و قضا که از طرف وزارت تحصیلات عالی در جامعۀ عبدالله ابن مسعود (رض) برگزار شده بود، اشتراک و سخنرانی کرد.
دفتر مطبوعاتی ریاست الوزرا بانشر این خبر نگاشته است: معاون اداری ریاست الوزرا با قدردانی از رهبری و مسوولان وزارت تحصیلات عالی ازبرگزاری محفل فراغت دورۀ تخصص افتا و قضا قدردانی کرد وآن را برای ارتقای ظرفیت کادر قضایی مهم و ضروری خواند.
مولوی عبدالسلام حنفی خطاب به فارغان این دوره گفت: شما بعد از یک دورۀ طولانی و پس از زحمات زیاد، این دوره را به اتمام رسانده و وارد مرحلۀ جدید شدید که مسلماً مسوولیت شما بیشتر و سنگین‌تر نیز می‌شود.
او خاطر نشان کرد که فارغان دوره‌های تخصص افتا و قضا باید علوم و فنون بیشتر آموخته، از کبر و غرور پرهیز نمایند و با الگو برداری از سیرة نبوی (ص) و هدایت مقام عالی رهبری امارت اسلامی با مردم به صورت نیک و حسنه رفتار نمایند.
مولوی عبدالسلام حنفی هم‌چنان خطاب به آنان گفت: قضاوت وافتا یک امر خطیر و مسئولیت سنگین است و شما که در آینده مسئولیت قضایی را به عهده می‌گیرید باید به روش درست و صحیح به قضایا رسیدگی کرده و مطابق احکام شریعت اسلامی فیصله کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا