امنیت

وزیر امور داخله بر مبارزه جدی علیه فساد در صفوف پولیس تاکید کرد

کابل باختر 8 جوزا
تاج محمد جاهد وزیر امورداخله امروز در نشستی از کارکرد ریاست عمومی تفتیش آن وزارت تمجید کرد و بر مبارزه جدی علیه فساد در صفوف پولیس ملی  تاکید ورزید.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی وزارت امور داخله به آژانس باختر، در این نشست که پیژند وال و شماری از مسولین ریاست عمومی تفتیش وزارت امورداخله حضور داشتند ، وزیر امورداخله  بر مباززه جدی علیه هر گونه فساد در صفوف پولیس ملی  به مسولین این اداره هدایت لازم داده افزود اداره تفتیش یکی از ارزشمند ترین نهاد در جهت برچیدن فساد در وزارت امورداخله میباشد.
همچنان وزیر امورداخله تصریح کرد که  مسولین این اداره مکلفیت دارند تا در راستای مبارزه جدی علیه هر گونه فساد در ادارات  وزارت امورداخله به  گونه شفاف عمل نمایند.
وزیر امورداخله افزود پولیس آن زمان میتواند موفق باشد که در اجراآت خود عدالت را در نظر داشته رضایت مردم را کسب و قانون را بالای تمام اتباع افغانستان به طور یکسان تطبیق نمایند.
در همین حال پوهنمل پاسوال عبدالضیا کوهستانی رئیس عمومی تفتیش وزارت امورداخله از پیشرفت های که در راستای جلوگیری از فساد در صفوف پولیس ملی  صورت گرفته به وزیر امورداخله اطمینان داد گفت که منسوبین  اداره تفتیش در جهت جلوگیری از هر گونه فساد تلاش همه جانبه خواهد ورزید. 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا