ورزش

پاری سن ژرمن به آسانی از بوردو عبور کرد

منابع خبری – باختر-9 میزان
تیم فوتبال پاری سن ژرمن امشب درجریان هفته هشتم رقابت های لوشامپیونه فرانسه میزبان تیم بوردو بود، این تیم را به راحتی از پیش رو برداشت و همچنان درصدر ماند.
به گزارش باختر به نقل ازایرنا؛ در این دیدار که از هفته هشتم در پارک ده پرنس شهر پاریس برگزار شد این تیم با نتیجه 6 بر 2برابر حریف به برتری پر گل دست یافت و با 22 امتیاز درصدر جدول رده بندی این رقابت ها باقی ماند.
پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا نیز طی 2 هفته 8 گل به ثمر رسانده و برد این تیم برابر تیم بایرن مونیخ دلیل اصلی برکناری کارلو آنجلوتی از سرمربیگری تیم بایرن مونیخ عنوان شده است، دراین هفته نیز درلیگ فرانسه بازیکنانش خوش درخشیده و تیم بوردو را با نتیجه قابل توجه 6 بریک شکست دادند.
نیمار در دقیقه 5 درجربان بازی و دقیقه 40 ازروی نقطه پنالتی، ادینسون کاوانی دردقیقه 12 ، توماس میونر دردقیقه 21 ، دراکسلر در دقیقه 45 و ام پایه دردقیقه 58 امشب برای تیمشان گلزنی کردند.
یونس سانخار دردقیقه 31 و مالکوم دردقیقه 89 از روی نقطه پنالتی دروازه حریف را باز کردند.
تیم پاری سن ژرمن با کسب هرسه امتیاز این دیدار 22 امتیازی شد و درصدر باقی ماند تیم بوردو نیز با 15 امتیاز دررده سوم جدول رده بندی این رقابت ها باقی ماند.
نکته قابل توجه این بازی رسیدن پنالتی به نیمار بود، طی هفته های گذشته، بین نیمار وکاوانی در خصوص زدن پنالتی بحث هایی دردرون زمین سر گرفت که با زدن پنالتی امروز (شنبه) توسط نیمار به نظر می رسد همانطور که پیش از این عنوان شده بود ضربات پنالتی به هر دوی بازیکنان خواهد رسید تمام شده و اختلافات کنار گذاشته شده است.
تیم پاری سن ژرمن درآغاز رقابت های این فصل بازیکنان بزرگی را جذب کرده و درنظر دارد به یکی از قطب های فوتبال اروپا تبدیل شود.
این تیم همانطور که بیان شد درآغاز رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در دو بازی خود دو پیروزی کسب کرده و درمجموع دو دیدار 8 گل به ثمر رسانده که آمار قابل توجهی است.# خلیل

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا