سیاست

نشست مشورتی اعضای تیم مذاکره‌کننده با شبکه رهبران نوظهور جامعه مدنی

کابل/2سرطان/باختر
به سلسله نشست‌های مشورتی تیم مذاکره‌کننده با اقشار مختلف، فوزیه کوفی و خالد نور به نمایندگی از این تیم، با رئیس و اعضای «شبکه رهبران نوظهور جامعه مدنی» دیدار کردند.
یک منبع وزارت دولت در امور صلح به آژانس باختر گفت، فوزیه کوفی عضو تیم مذاکره‌کننده گفت که این نشست به منظور گرفتن نظرات و پیشنهادات اعضای شبکه رهبران نوظهور برگزار شده است.
وی درباره روند صلح ابراز داشت که زمان‌گیری و پیچیده بودن این روند این ضرورت را ایجاد می‌کند تا میان تیم مذاکره‌کننده و نهادهای جامعه مدنی ارتباط تنگاتنگ و فضای همکاری وجود داشته باشد. کوفی همچنین گفت که این تیم روی طرح‌هایی کار کرده است که پس از گرفتن نظرات جدید، نهایی شده و برای تصویب به شورای عالی مصالحه ملی و حکومت فرستاده خواهند شد.
خالد نور عضو دیگر تیم مذاکره‌کننده، ضمن ارائه معلومات در مورد فعالیت‌های این تیم، بیان داشت که آنان در سه ماه گذشته جلسات دوامدار مشورتی با اقشار مختلف برگزار کرده‌اند. وی همچنین گفت که طی نشست‌های متعددی که میان اعضای تیم برگزار شده است، روی محتوای مذاکرات و امور داخلی تیم بحث صورت گرفته است. وی از اعضای این شبکه خواست تا نظرات، پیشنهاد ها و خواسته‌های‌شان را در مورد روند صلح با آنان شریک کنند.
ناظم مظهر، رئیس شبکه رهبران نوظهور جامعه مدنی با ارائه معلومات در مورد چگونگی فعالیت‌های شبکه، برای همکاری با تیم مذاکره‌کننده اعلام آمادگی کرد و گفت که اعضای این شبکه حاضر هستند به صورت رضاکارانه با تیم مذاکره‌کننده همکاری کنند.
قابل یادآوری است که پیش از این نیز تیم مذاکره‌کننده نشست‌های مشورتی را با اعضای نهادهای جامعه مدنی به منظور گرفتن نظرات و پیشنهادات‌شان برگزار کرده‌اند.#/فهیم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا