سیاست

مارشال فهیم، پنج نامزد وزیر و دو نامزد شورای عالی ستره محکمه را به ولسی جرگه معرفی کرد

کابل/30/قوس/باختر
مارشال محمد قسیم فهیم، معاون اول ریاست جمهوری امروز نامزد وزرای امور خارجه، مبارزه علیه مواد مخدر، تجارت و صنایع، انرژی و آب  و معادن و دو نامزد عضویت شورای عالی ستره محکمه را غرض اخذ رای اعتماد به مجلس ولسی جرگه معرفی کرد.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر، معاون اول ریاست جمهوری به این مناسبت خطاب به نماینده گان مردم افغانستان گفت که مطابق به فقره یازدهم ماده شصت و چهارم قانون اساسی کشور؛   نامزد وزرای  وزارت های امور خارجه، مبارزه علیه مواد مخدر، تجارت و صنایع، انرژی و آب و دو نامزد شورای عالی ستره محکمه را  غرض اخذ رای اعتماد به شما معرفی می دارم و امیدوارم که ایشان  را مورد اعتماد قرار دهید.
معاون اول ریاست جمهوری وضعیت کنونی در افغانستان را حساس خوانده گفت که کشور به همیاری و همدلی و تعامل دوستانه میان باشنده گان این سرزمین نیاز دارد زیرا تنها راه پیروزی ما تأمین وحدت و همبستگی میان باشنده گان این سر زمین می باشد.
معاون اول ریاست جمهوری به توانایی های نیرو های امنیتی کشور تماس گرفته گفت که نیرو های امنیتی افغانستان در شرایط کنونی به ظرفیت و توانایی هایی دست یافته اند و قادر اند تا در سراسر کشور به امور مربوط به امنیت رسیده گی و از افغانستان حراست کنند.
معاون اول ریاست جمهوری همچنان در مورد برگزاری انتخابات در سال آینده یادآور شد که این انتخابات در وقت و زمانش دایر خواهد شد و ما از آن حمایت می کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا