جامعه

رئیس شبکه زنان افغان: ساختارهای حمایوی برای زنان ایجاد شود

کابل، 22قوس ،باختر
رئیس شبکه زنان افغان میگوید: در گفتگوهائیکه میان جامعه مدنی با دولت صورت گرفت تصمیم گرفته شد تا ساختارهای حمایوی برای زنان در مرکز و ولایت های کشور ایجاد شود.
به گزارش خبرنگارآژانس باختر، حسینه صافی رئیس شبکه زنان افغان امروز در یک کنفرانس خبری درکابل، نتایج اولین گفتگوی جامعه مدنی با دولت را با رسانه ها شریک ساخت و گفت که این گفتگو به تعقیب کنفرانس بروکسل صورت گرفته است. در کنفرانس بروکسل تاکید شد که جامعه مدنی با دولت افغانستان جهت ایجاد هماهنگی همکاری کند.
خانم صافی افزود که اعضای جامعه مدنی، نمایندگان دولت و اعضای تمویل کنندگان جمع شدند تا به تعهدات خویش و ادامه همکاریها تاکید ورزند.
رئیس شبکه زنان بیان داشت که در این نشست به ارتباط جامعه مدنی با دولت تاکید صورت گرفت و روی ساختاری بحث شد که دولت، جامعه مدنی و جامعه بین المللی بتوانند به صورت مشترک کار کنند.
به گفتۀ او در این نشست پیشنهاد شد که ساختارهای حمایوی برای زنان در کابل و ولایت ها ایجاد شود تا نقش زنان در تصمیم  گیری حکومت برجسته تر شود.
احمد تمیم صبری معاون موسسه اکبر همکاری میان دولت و جامعه مدنی را در توسعه کشور مهم دانست و گفت که جامعه بین المللی باید از همکاری میان دولت و جامعه مدنی حمایت کند.مجیب مرزایی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا