امنیت

با منطق سخیف نمی توان دنبال صلح شد

کابل باختر 5 دلو
طالبان وگروه های هراس افگن با طرز تفکر سخیفی چون کشتار مردم ونا امن سازی آرزو دارند درمذاکرات صلح از موقف برتر سخن بگویند.
کشتن ، سوزاندن ،تباهی وخرابی مملکت آیا میتواند موقف برتر حساب گردد؟
گزارشگر آژانس باختر می نگارد: با چنین منطق سخیف وپستی هرگاه  این گروه ها می خواهند در آینده کشور سهیم گردند، ملت با آنان کنار نخواهد آمد.
زیرا مردم افغانستان می دانند که آیین خداوندی برای زنده گی انسان ها  ارج فراوان قایل است اما آنانی زیر نام اسلام  با ماین گذاری وانتحار وانفجار مردم را می کشند فقط می خواهند از اسلام مقدس به خاطر نیل به اهداف میان تهی خود وحامیان خود استفاده کنند.
انجام حملات انتحاری درپاکستان وکابل آن یکی بر پوهنتون وآن دیگر به موتر حامل کارمندان طلوع در کابل مصداق این حقیقت است که جنگ و کشتار، قتل و ویرانی ، تباهی وخرابی مملکت ، اهداف اساسی هراس افگنان را تشکیل میدهد.
درچنین شرایط واوضاع حاکم بحث آغاز مذاکرات با طالبان درکدام محور وشناخت از دسته های متخاصم طالبان وگروه های دهشت افگن صورت خواهد گرفت زیرا مردم می پرسند هر زمانی که سخن از صلح ومذاکرات به وجود آمده ومی آید هراس افگنان به تشدید حملات پرداخته اند ، بیشتر آدم کشته اند ، بیشتر ویران کرده اند ، بیشتر سوزانده اند ، آیا این جنایات توشه یی برتری صلح است و یا تشدید جنگ ؟

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا