فرهنگ

از روز جهانی آزادی مطبوعات در تخار گرامی داشت شد

تالقان 6 ثور باختر
از روز جهانی آزادی مطبوعات دیروز در ولایت تخار گرامی داشت شد.
به گزارش خبرنگار آژانس باختر، در محفلی که به همین مناسبت از سوی ریاست اطلاعات وفرهنگ تخار با همکاری دفتر والی آن ولایت در تالقان راه اندازی شد، ده ها تن از مسوولان محلی، اعضای نهاد های رسانه یی و شماری از جوانان اشتراک داشتند، داکتر فضل الله مجددی والی تخار، مطبوعات را قوت چهارم جامعه  و صدای رسای عدالت خواهی عنوان نمود و گفت: موجودیت رسانه های همگانی در تخار در یک دهه پسین بدون شک بزرگترین دستاورد در عرصه اطلاع رسانی است.
والی تخار همچنان روی بهتر شدن وضعیت رسانه ها در تخار تاکید کرد و تعهد سپرد که در قسمت حفظ ارزش های مطبوعات و جایگاه آنان در آن ولایت از هیچ نوع سعی و تلاش دریغ نخواهد کرد.
همچنان در این محفل عاقبت الله ادیب یار رییس اطلاعات و فرهنگ تخار، میر احمد قسیم وکیل منتخب مردم در شورای ولایتی، سید یاسین دهزاد رییس شورای ژورنالیستان در زون شمالشرق و آمر رادیو تلویزیون ملی تخار، محمد جواد هجری رییس انجمن شعرا و نویسندگان تخار و سایر سخنرانان  پیرامون ارزش و جایگاه و نقش خبرنگاران و مطبوعات در اجتماع صحبت نمودند و خواسته هایشان را مبنی بر بهبود وضعیت نهاد های صنفی خبرنگاران و نشرات رادیو تلویزیون های محلی مطرح کردند. احمد نعیم (دوستی)

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا