سیاست

محمد یونس قانونی: به مشکلات ولسوالی کوه صافی پرداخته میشود

کابل- 24 ثور1393
محمد یونس قانونی معاون اول ریاست جمهوری امروز با ده ها تن از بزرگان، منورین و موسفیدان ولسوالی کوه صافی ولایت پروان ملاقات کرد.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر، در این دیدار معاون اول ریاست جمهوری به صحبت های مولوی شهزاده شاهد و دو تن دیگر از بزرگان آن ولسوالی گوش داد آنان مشکلاتی که مردم کوه صافی با آنها مواجه اند، اشاره کردند.
در این صحبت ها به مشکل جاده مواصلاتی میان کوه صافی و کابل، نبود ساختمان برای مکاتب آن ولسوالی، شفاخانه، مدرسه و مسجد جامع باشنده گان کوه صافی که در غازی آباد موقعیت دارد پرداخته شد و از دولت تقاضا به عمل آمد تا به حل مشکلات شان در این موارد رسیده گی شود.
معاون اول ریاست جمهوری خطاب به بزرگان کوه صافی از ایثار و فدا کاری و مهمان نوازی های آنها در دوره جهاد به قدر دانی یاد کرده گفت که بی تردید همه آنانی که در سالهای جهاد از طریق کوه صافی رفت و آمد داشته اند، مهمان خانه های شما بوده اند و از سوی شما مردم مجاهد عزت دیده اند.
معاون اول ریاست جمهوری همچنان به همه مشکلاتی که از سوی بزرگان کوه صافی ارایه گردید، تماس گرفته به آنها اطمینان داد که از طریق مراجع مربوط به آن ها رسیده گی خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا