امنیت

بررسی انگیزه های نا امنی ادرسکن هرات

شهرهرات 5 حوت باختر
عوامل ناامنی ووضعیت امنیتی درولسوالی ادرسکن ولایت هرات بصورت بنیادی ازسوی قوماندان امنیه هرات بررسی شد.
باگذشت پنج روز ازشهادت قوماندان امنیه ولسوالی ادرسکن ،مسئولان پولیس هرات از بازداشت چندین تن به اتهام طرح ریزی واجرای این حمله تروریستی خبرمیدهند.
پاسوال عبدالمجید روزی قوماندان امنیه هرات در رأس یک هیئت از وضعیت امنیتی شاهراه هرات – قندهار و ولسوالی ادرسکن بررسی نمود و تامین امنیت شاهراه ها و ولسوالی ها را یکی از اولویت های کاری پولیس اعلام کرد.
جنرال روزی  بر محافظت از مسافرین و اموال تجار ملی نیزتاکید ورزید وغرض  تکمیل استحکامات و تجهیزات مورد نیاز به مسئولین مربوطه هدایات لازم داد. درجریان این سفرهمچنان دوپوسته جدید  در مناطق آسیب پذیر ولسوالی ادرسکن ایجاد شد.
قوماندان امنیه همچنان دردیداربا منسوبان پولیس آن ولسوالی بر حمایت مردم و حراست از باشندگان آن ولسوالی تاکید جدی ورزیدوگفت: ولسوالی های مسیر شاهراه اهمیت و تاثیر مستقیم بالای زندگی باشندگان ولایت هرات دارد و شما مکلف هستید تا با استفاده از تمام امکانات بر حفاظت از این ولسوالی ها کوشش نمایید.
او در جمع محاسن سفیدان، متنفذین، اربابان، روسای شوراهای انکشافی و جوانان ولسوالی ادرسکن ،  از حمایت و همکاری های همیشگی مردم با پولیس ابراز سپاس نمود.
قوماندان امنیه هرات با اشاره به حادثه اخیر که منجر به شهادت قوماندان امنیه و یکتن از سربازان ولسوالی ادرسکن گردیده بود، گفت: تا اکنون در پیوند به این رویداد خونین، شش تن بازداشت گردیده اند .
جنرال روزی همچنان از توظیف یک هیئت پنج نفری برای تکمیل تحقیقات وقوع این رویداد خبر داده افزود: این هیئت موظف است تا تمام جوانب و جزئیات این قضیه را بررسی نموده و غرض فیصله و تصمیم گیری به مسئولین مربوطه گزارش دهند.
در پایان این سفر، سمونوال محمد ابراهیم که یکتن از افسران مسلکی و با تجربه پولیس ملی است، از سوی پاسوال عبدالمجید روزی قوماندان امنیه هرات بحیث سرپرست قوماندانی امنیه ولسوالی ادرسکن معرفی و آغاز بکار نمود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا