سیاست

در نظام قضایی کشور تغییراتی محسوس به وجود آمده است

کابل/30/قوس/باختر

قضاوتپوه بهاءالدین بهاء عضو شورای عالی و رییس دیوان عالی جزاء عمومی ستره محکمه بعد از ظهر امروز با خانم دکتور سارابیلن مشاور حاکمیت قانون سفارت بریتانیا در کابل ملاقات نمود.

به اساس معلومات ریاست نشرات ستره محکمه به آژانس اطلاعاتی باختر، درین ملاقات نخست قضاوتپوه بهاء الدین بهاء عضو شورای عالی ایجاد تغییرات مثبت و قابل محسوسی که در نظام قضایی افغانستان به وجود آمده تشریح نموده و امکانات و فرصت های قوه قضائیه را در زمینه ادامه خدمت بهتر قضایی بیان کرد و از کمک های جامعه جهانی که به خاطر ارتقاء ظرفیت و پیشبرد امور مربوط این ارگان صورت گرفته و از کشور انگلستان که درین زمینه کمک های شایانی نموده ابراز امتنان کرد. بهاء ، ایجاد محاکم اختصاصی مبارزه با مواد مخدر و محاکم جرایم ناشی از فساد اداری که مورد حمایت جامعه جهانی منجمله کشور انگلستان است موثر و با نتیجه دانسته و از کمک های آن کشور به خاطر حمایت مادی این محاکم ابراز قدردانی نمود.

مسوول بخش  عدلی و قضایی سفارت کشور انگلستان از پیشرفت های قوه قضائیه در عرصه های مختلف ابراز خوشی کرده و از حمایت کشور متبوعش نسبت به حمایت از محاکم مبارزه با مواد مخدر و جرایم ناشی از فساد اداری و نیز تداوم همکاری کشور انگلستان با ستره محکمه در تطبیق برنامه اولویت ملی اطمینان داد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا